Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
Człowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AI
Marcin Stopa, Gabriela Lupa
Jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki? Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2024 autorzy badania podzielą się wnioskami z raportu na ten temat.
FELIETON MARTECH TRENDY
AI uczy zadawania pytań – także w marketingu
Jacek Szlak
Sztuczna inteligencja to narzędzie o ogromnym potencjale. Trwa rewolucja na miarę co najmniej rewolucji social media – przynajmniej w marketingu. Poza marketingiem ta sama rewolucja ma niewiele odpowiedników w historii. Kreatywność przestała być domeną ludzką, a wachlarz zastosowań AI wciąż się poszerza. Rozwój nie jest jednak pozbawiony wad.
Espresso
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.com. Współpraca budzi wątpliwości internautów
Prompty Miłości – kampania nowego serialu Canal+
AI, kryzys i technologie – o tym będzie XXIV Kongres PR
Raper White 2115 promuje produkty Sony z serii ULT Power Sound
Utwór „Moje auto” zespołu Letni promuje markę Moje Auto
Maja Staśko otwiera fikcyjny sklep w Warszawie, by walczyć z wykorzystywaniem seksualnym dzieci
IAB Polska publikuje „Raport Strategiczny Internet 2023/2024”
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic z Magdaleną Boczarską
Ewa Swoboda z tytułem Barbie Role Model i własną lalką
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime w Polsce
#BrukselaToNieKurort – kampania profrekwencyjna na wybory do europarlamentu
Żabka prowadzi kampanię „Weź to na gorąco!”
Nowości w reklamach Google wykorzystujące AI
Kampania Fundacji Itaka, CPOZ KGP i BRPD w Dzień Dziecka Zaginionego
Kampania DPD Polska skierowana do generacji Z promuje DPD Pickup
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jako jedyni gwarantują wzrost sprzedaży zapisany w umowie, takie są oczekiwania przedsiębiorców
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.05.2024
Monika Młynarczyk nowym dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
22.05.2024
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje na stanowisko cluster category lead w Mindshare Polska
22.05.2024
Arkadiusz Seredyn dołącza do zarządu RITS Professional Services. Staje na czele powstającej grupy kapitałowej
21.05.2024
Marcin Madej nowym head of subscription „Dziennika Gazety Prawnej”
Wydarzenia
29.05.2024
Konferencja semKRK #22 Big
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.