Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARTECH TRENDY
AI uczy zadawania pytań – także w marketingu
Jacek Szlak
Sztuczna inteligencja to narzędzie o ogromnym potencjale. Trwa rewolucja na miarę co najmniej rewolucji social media – przynajmniej w marketingu. Poza marketingiem ta sama rewolucja ma niewiele odpowiedników w historii. Kreatywność przestała być domeną ludzką, a wachlarz zastosowań AI wciąż się poszerza. Rozwój nie jest jednak pozbawiony wad.
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA SHOCKVERTISING
Czy warto robić obrzydliwe reklamy – czyli o wstręcie w reklamie, mediach i życiu
Aleksandra Łomsza
Wstręt towarzyszy nam, jako ludziom, od zawsze. Zadajmy sobie pytanie: dlaczego powinniśmy stosować go jako użyteczną kategorię w przekazach reklamowych? Odpowiedź podpowiada zarówno psychologia, jak i... praktyka oparta na obserwacjach mediów społecznościowych.
Espresso
„(Nie) mówmy o seksie” – kampania serwisu Storytel i Sexedpl
„Podstawy nowoczesnego marketingu” (wydanie polskie) – premiera książki prof. Kotlera już 22 maja
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jako jedyni gwarantują wzrost sprzedaży zapisany w umowie, takie są oczekiwania przedsiębiorców
Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic z Magdaleną Boczarską
Większe wydatki na reklamę wideo w pierwszym kwartale 2024 r. – raport Publicis Groupe
TikTok testuje dopuszczenie godzinnych filmów
Komputronik z kampanią w social media zainspirowaną żartem
Przestań scrollować bez końca. Coca-Cola promuje letnie festiwale i mecze Euro 2024
Apple przeprasza za spot „Crush!”
„Poczuj dobre wibracje” – Durex promuje gadżety erotyczne
Konferencja EKG Reklamy z akredytacją DIMAQ
Poznań ma nowe logo i strategię
Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie
Auchan znów liderem najniższych cen – badanie koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency
„Miłość zaczyna się w domu” – kampania Ikei wspierająca osoby LGBTQ+
Krzysztof Stanowski i Rocketjobs szukają chętnych do kolejnej pracy marzeń – #Misjazero
Samsung odpowiada na kontrowersyjną reklamę Apple „Crush!” swoją „UnCrush!”
Big Mac McDonald’s z kampanią i limitowaną ofertą
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.05.2024
Natalia Żmuda obejmuje stanowisko head of social media & engagement w Feeders Agency
21.05.2024
Nowe stanowisko business development directora w Veovee objął Radosław Tarczyński
21.05.2024
Rafał Graboś wiceprezesem zarządu Fabrity Holding
21.05.2024
Zmiany w dziale video Havas Media Network
21.05.2024
Jakub Kossut dyrektorem generalnym firmy Adlook
20.05.2024
Jacek Stencel ponownie prezesem PSSiDC
20.05.2024
Zmiany kadrowe w agencji DDOB – awanse i nowe osoby
17.05.2024
Adam Kręgielewski na czele działu concept development w Labconie
Wydarzenia
22.05.2024 - 23.05.2024
Forum IAB 2024: „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
29.05.2024
Konferencja semKRK #22 Big
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.