Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE MARTECH OBSŁUGA KLIENTA
Jak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?
Jelizaweta Omelczenko
W ubiegłym roku w Polsce wprowadzono sztuczną inteligencję do analizy połączeń. Teraz można ją szkolić pod kątem specyfiki konkretnego biznesu. AI przyda się przede wszystkim działowi sprzedaży i pomoże w zbudowaniu jego owocnej współpracy z marketingiem. Jak wykorzystać możliwości AI w tym celu? Jakie cenne spostrzeżenia można uzyskać dzięki takim rozwiązaniom?
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Apple, Tesla, Dyson próbują rozszerzyć markę na roboty
Mateusz Lubczański
Konsumenci oczekują produktów trwałych (ang. durable goods), które wytrzymają lata. Inwestorzy oczekują wzrostów, choć gdy penetracja rynku danego sprzętu jest wysoka, sprzedaż zwalnia. Giganci technologiczni, jak Apple, Dyson czy Tesla poszukują wyjścia z zaklętego kręgu. Rozszerzają marki, by zdywersyfikować przychody. Po samochodach próbują z robotami.
Espresso
„Omen: Początek” promowany na Twitchu w streamach popularnych gamerów
Franek Warzywa piosenką o szparagach promuje Żabkę Jush
„#ID Culture: Automated Life” – Mindshare zbadał nastawienie konsumentów wobec sztucznej inteligencji
„Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations” – najnowsza publikacja Grupy Roboczej PR IAB Polska
Kampania platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”
Magda Mołek ambasadorką Vichy
OneDayMore wybiera Soul & Mind
VeloBank wybrał dom mediowy Initiative
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce? – badanie SWPS i They.pl
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Schiessl Polska rusza z kampanią video na klimatyzatory i pompy ciepła Hisense – „Hisense – Twój naturalny wybór”
Premiera „SEO Casebooka” Sempai na 18. urodziny agencji
Czy Polacy handlujący w sieci rozumieją konsekwencje unijnej dyrektywy DAC7? – zbadał to Pollster
Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver
„Nie daj się zatrzymać” – kampania społeczna o zakrzepicy
Konkurs marki Tarczyński. Julia Żugaj zachęca do podzielenia się przepisami na śniadanie
Andermatt wybrał agencję Kerris
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.04.2024
McCann wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
17.04.2024
Jakub Różycki nowym prezesem Lifetube’a
Wydarzenia
23.04.2024
IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
25.04.2024
Webinar: Effie in Practice – tajniki formularza
15.05.2024 - 18.05.2024
SEO Vibes Poland
22.05.2024 - 23.05.2024
Forum IAB 2024: „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
25.04.2024
Konferencja „Sales is the Queen”
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
29.05.2024
Konferencja semKRK #22 Big
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.