Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Apple, Tesla, Dyson próbują rozszerzyć markę na roboty
Mateusz Lubczański
Konsumenci oczekują produktów trwałych (ang. durable goods), które wytrzymają lata. Inwestorzy oczekują wzrostów, choć gdy penetracja rynku danego sprzętu jest wysoka, sprzedaż zwalnia. Giganci technologiczni, jak Apple, Dyson czy Tesla poszukują wyjścia z zaklętego kręgu. Rozszerzają marki, by zdywersyfikować przychody. Po samochodach próbują z robotami.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Jak AI zmienia zasady gry w automatyzacji marketingu?
Anna Pantus
W dobie cyfrowej transformacji marketing ewoluuje w niespotykanym dotąd tempie. Za sprawą zaawansowanych technologii, szczególnie sztucznej inteligencji (AI) branża marketingowa przeżywa rewolucję, która zmienia nie tylko sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami, lecz także jak analizują dane i automatyzują procesy. W 2024 roku rola AI w automatyzacji marketingu jest bardziej znacząca niż kiedykolwiek. Oferuje narzędzia i rozwiązania, które transformują strategie marketingowe.
Espresso
Allegro z nową międzynarodową platformą komunikacji „Jak tak, to Allegro”
Biedronka z najtańszym koszykiem zakupów w marcu – badanie ASM Sales Force
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Mini Paczka InPost: Twoje rozwiązanie do wysyłki drobnych przedmiotów
Co jest zapisane w genach mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Kampania firmy biotechnologicznej DNA Era
UOKiK ukarał firmy odzieżowe Lord i Lavard
Farmer Aldik w kampanii sieci sklepów Aldi
„Bierz, co chcesz” – kampania Desperadosa z udziałem rapera Reto
Już 25 kwietnia konferencja „Sales is the Queen”
Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The Kolors
Materiał Partnera
Welovemedia rozszerza swoją ofertę o nowy produkt
„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – reklama z UFO i lewitującym sprzętem rolniczym
Iga Świątek rozpoczyna współpracę z Lancôme
Już 29 maja konferencja semKRK #22 Big w Krakowie
OnlyBio tworzy linię kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
W kampanii Blikomanii Alibaba i 40 rozbójników szukają diamentów
Czy przyjaźń w pracy jest możliwa – kampania employer brandingowa McDonald’s
Wirtualni influencerzy na TikToku – generowani w ramach aplikacji?
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.04.2024
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo na stanowisko senior project manager
15.04.2024
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”. Nowe funkcje objęli Wioletta Napurka i Mateusz Gros
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
23.04.2024
IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
25.04.2024
Webinar: Effie in Practice – tajniki formularza
15.05.2024 - 18.05.2024
SEO Vibes Poland
22.05.2024 - 23.05.2024
Forum IAB 2024: „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
25.04.2024
Konferencja „Sales is the Queen”
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
29.05.2024
Konferencja semKRK #22 Big
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.