Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Jak AI zmienia zasady gry w automatyzacji marketingu?
Anna Pantus
W dobie cyfrowej transformacji marketing ewoluuje w niespotykanym dotąd tempie. Za sprawą zaawansowanych technologii, szczególnie sztucznej inteligencji (AI) branża marketingowa przeżywa rewolucję, która zmienia nie tylko sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami, lecz także jak analizują dane i automatyzują procesy. W 2024 roku rola AI w automatyzacji marketingu jest bardziej znacząca niż kiedykolwiek. Oferuje narzędzia i rozwiązania, które transformują strategie marketingowe.
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Użyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerce
Sylwia Sopiak
User generated content to wzmianki o marce tworzone przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – od recenzji produktów po krótkie wideo. I chociaż oddanie klientom kontroli nad contentem może wydawać się przerażające dla wielu brandów, to UGC pozytywnie wpływa na SEO i wzmacnia relacje z użytkownikami. Jak więc uwzględnić tego typu treści w strategii content marketingowej, aby uzyskać zadowalające efekty, ale się nie „namęczyć”?
Espresso
Konkurs Ekspozycja Roku 2023 rozstrzygnięty
Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The Kolors
Legia Warszawa najbardziej medialnym klubem w Ekstraklasie, Wisła Kraków w I lidze
Gwiazdy w kampanii „Badaj się regularnie”
7 tys. tajemniczych wózków w hipermarketach Auchan – nietypowa promocja retailera
Materiał Partnera
Welovemedia rozszerza swoją ofertę o nowy produkt
Już 25 kwietnia konferencja „Sales is the Queen”
Elephate publikuje „Ranking blogów w e-commerce”
Neo Energy Group wybiera Beyond Public Relations
Daria Zawiałow ambasadorką Oshee
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
12.04.2024
Akos Takacs w agencji Territory Influence
11.04.2024
Do agencji Ancymony dołączył nowy senior art director & motion designer – Łukasz Jankowski
11.04.2024
Małgorzata Lubelska, wiceprezeska Kompanii Piwowarskiej ds. marketingu obejmie nową, globalną rolę
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
23.04.2024
IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
25.04.2024
Webinar: Effie in Practice – tajniki formularza
15.05.2024 - 18.05.2024
SEO Vibes Poland
22.05.2024 - 23.05.2024
Forum IAB 2024: „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
25.04.2024
Konferencja „Sales is the Queen”
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.