Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Użyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerce
Sylwia Sopiak
User generated content to wzmianki o marce tworzone przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – od recenzji produktów po krótkie wideo. I chociaż oddanie klientom kontroli nad contentem może wydawać się przerażające dla wielu brandów, to UGC pozytywnie wpływa na SEO i wzmacnia relacje z użytkownikami. Jak więc uwzględnić tego typu treści w strategii content marketingowej, aby uzyskać zadowalające efekty, ale się nie „namęczyć”?
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Od Netflixa do YouTube Shorts. Jak zmieniamy algorytmy rekomendujące treści, a potem te algorytmy zmieniają nas
Jakub Müller
Algorytmy zastępują ludzi w roli redaktorów, kuratorów informacji, DJ-ów. Jak pokazują najnowsze badania, konsekwencje tej tendencji widać nawet w odbiorze reklam wideo. To historia wyścigu technologii i działania ludzkiej uwagi.
Espresso
Z aplikacją Biedronki lub Lidla po zakupy w Delikatesach Centrum – ruszyła akcja promocyjna
Dove zobowiązał się do nieużywania AI do tworzenia wizerunków ludzi w reklamach
Daria Zawiałow ambasadorką Oshee
Adidas wydał gazetkę szkolną o Kubie Kamińskim
Gwiazdy w kampanii „Badaj się regularnie”
Żabka wprowadza na półki energetyki Doze influencera Buddy
Reklama w podcastach nie zniechęca słuchaczy – raport Publicis i Eurozet
Neo Energy Group wybiera Beyond Public Relations
Znamy laureatów konkursu Ad Wo/Man 2023. Jerzy Hołub Ad Marketerem 2023
7 tys. tajemniczych wózków w hipermarketach Auchan – nietypowa promocja retailera
„Mężczyźni też doświadczają przemocy” – rusza kampania edukacyjna Sexedpl
Ruszyła rejestracja na VI edycję EKG Reklamy
Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Znamy agendę wydarzenia
Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu  
Agencja Kierunek Kreatywny reklamuje się na ulicach Krakowa i Katowic: „Kreatywność w tym kierunku”
Profeina poprowadzi komunikację marki ANG Odpowiedzialne Finanse
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.04.2024
Natalia Kapuza obejmuje funkcję head of creative marketing w Endorfina Events
10.04.2024
Patrycja Bednarek przechodzi z Empiku do Performics
10.04.2024
Agnieszka Sito w nowej roli w agencji kreatywnej 25wat
10.04.2024
Jakub Gołąb w zespole Vision Group
9.04.2024
Katarzyna Ostrowska na czele komunikacji Związku Polskiego Leasingu
9.04.2024
Weronika Weimer awansowała na stanowisko senior PR & influencer marketing specjalistki w agencji Olive Media
9.04.2024
Marcin Klammer dyrektorem zarządzającym Polskiej Rady Centrów Handlowych
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
23.04.2024
IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
25.04.2024
Webinar: Effie in Practice – tajniki formularza
15.05.2024 - 18.05.2024
SEO Vibes Poland
22.05.2024 - 23.05.2024
Forum IAB 2024: „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.