Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Użyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerce
Sylwia Sopiak
User generated content to wzmianki o marce tworzone przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – od recenzji produktów po krótkie wideo. I chociaż oddanie klientom kontroli nad contentem może wydawać się przerażające dla wielu brandów, to UGC pozytywnie wpływa na SEO i wzmacnia relacje z użytkownikami. Jak więc uwzględnić tego typu treści w strategii content marketingowej, aby uzyskać zadowalające efekty, ale się nie „namęczyć”?
FELIETON INFLUENCER MARKETING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytań
Jacek Szlak
No i stało się. Marketing znalazł się w polu najważniejszych pytań o wartości: prawdy, dobra i piękna. Stało się to mimochodem, a sytuacja jest skutkiem ubocznym implementacji nowinek technologicznych, zwłaszcza sztucznej inteligencji.
Espresso
Działy zakupów marketingowych niezadowolone z KPI – badanie WFA
Jason Momoa ambasadorem lodów Nuii
Spot programu lojalnościowego British Airways bez efektów cyfrowych: ludzie sunący na elektrycznych deskach po morzu
Pływak Paweł Korzeniowski twarzą Alab Sport
Już wkrótce konferencja SEO Vibes Poland u podnóża Tatr
Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
Fundacja Hospicjum Onkologiczne z kampanią o życiu tych, którzy odchodzą
„Idź na praktyki, mówili” – kampania employer brandingowa PZU
Silver influencerzy coraz popularniejsi – raport agencji Vision & People
Agencja Kierunek Kreatywny reklamuje się na ulicach Krakowa i Katowic: „Kreatywność w tym kierunku”
„Nowoczesne mechanizmy loterii promocyjnych” – webinar już 10 kwietnia
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.04.2024
Nowa funkcja w Grupie Agora – chief data & AI officer
8.04.2024
Agnieszka Bacińska liderką zrównoważonego rozwoju w Grupie Walk
Wydarzenia
10.04.2024
Webinar: „Nowoczesne mechanizmy loterii promocyjnych”
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
23.04.2024
IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
15.05.2024 - 18.05.2024
SEO Vibes Poland
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.