Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Zaangażowanie to kluczowy element pomiaru skuteczności reklamy. Przepis na dobrą reklamę – podpowiedź od badaczy reklam
Redakcja
Przepisy na zrobienie złej reklamy krążą w branży marketingowej od lat. Przedstawiciele klienta analizują kreacje, które przygotowuje agencja, przez pryzmat zgodności z briefem i obecności wszystkich pożądanych elementów komunikatu. Kierują się chłodną logiką i biorą pod uwagę ogólne wrażenie. Kampanię, która ma wywołać emocje, oceniają poprzez szczegóły, które nie wpływają na jej główne zadanie. Skupiają się często na nieistotnych detalach.
CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Jak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?
Paulina Mazurkiewicz
Budowanie trwałych relacji, które oparte są na zaufaniu do marki, prowadzi do maksymalizacji wartości. W obecnych czasach istotne jest, by słuchać głosu klientów i zwracać uwagę na to, co jest dla nich najważniejsze. Takie postępowanie prowadzi do wydłużenia cyklu życia klienta, zbudowania stabilnej i jakościowej bazy klientów, a w konsekwencji do osiągania wyższych przychodów. Jak jednak to osiągnąć? Trzeba zacząć od podwyższenia poziomu obsługi.
Espresso
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2023/24 – raport SAR
Rośnie rola GenAI, ale w firmach wyprzedzają ją inne rozwiązania AI – badanie EY
Dentsu Proud – sieć pracownicza LGBTQ+ w Dentsu Polska
Kampania Żabki ma wzmocnić świadomość formatu Nano
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem Waterdrop
Prawie 3/4 Polaków łatwiej zapamiętuje markę, uczestnicząc w jej konkursie – raport Pluxee
Skąd czerpiemy informacje o kandydatach w wyborach samorządowych? – badanie Instytutu Pollster
Hand Made wygrał przetarg marki Lorenz na obsługę w social mediach
mPay z nową agencją public relations
Mały Głód mówi w kampanii Danio
Billboard w Nowym Jorku promuje Crescendo – wibrator dla kobiet w okresie menopauzy
„Nowoczesne mechanizmy loterii promocyjnych” – webinar już 10 kwietnia
„Zbadaj się, nie odkładaj!” – kampania o badaniach profilaktycznych dla osób z niepełnosprawnościami
Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
„Bank dobrych decyzji” – nowa platforma komunikacyjna banku BNP Paribas
Przedsiębiorcy w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa
AMS podnosi ceny reklamy zewnętrznej – skutek uchwał krajobrazowych w dużych miastach
Personalia
5.04.2024
Ewa Sulewska objęła stanowisko social media team leader w Veneo
4.04.2024
Wiesława Galińska i Jan Studencki w zarządzie Polskiej Izby Przemysłu Targowego
4.04.2024
Nowy dyrektor sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce Media – Andrzej Kamiński
3.04.2024
Wojciech Maślanka ze strategicznym awansem w We!Re Fantasy
Wydarzenia
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
10.06.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
10.04.2024
Webinar: „Nowoczesne mechanizmy loterii promocyjnych”
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
23.04.2024
IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail