Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE MARTECH OBSŁUGA KLIENTA
Dzięki AI wchodzimy na wyższy poziom obsługi klienta – refleksje praktyka
Dawid Telepski
Dzisiejsze standardy obsługi klienta w niczym nie przypominają tych sprzed kilku, kilkunastu lat. Nasi konsultanci z contact center nadal korzystają ze słuchawek, ale to nie telefon jest ich głównym narzędziem kontaktu z klientem. Obsługują zapytania w blisko trzydziestu językach, w czym w dużej mierze wspierają ich technologie oparte na sztucznej inteligencji – zaznacza Dawid Telepski, dyrektor ds. contact center w LPP.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Zaangażowanie to kluczowy element pomiaru skuteczności reklamy. Przepis na dobrą reklamę – podpowiedź od badaczy reklam
Redakcja
Przepisy na zrobienie złej reklamy krążą w branży marketingowej od lat. Przedstawiciele klienta analizują kreacje, które przygotowuje agencja, przez pryzmat zgodności z briefem i obecności wszystkich pożądanych elementów komunikatu. Kierują się chłodną logiką i biorą pod uwagę ogólne wrażenie. Kampanię, która ma wywołać emocje, oceniają poprzez szczegóły, które nie wpływają na jej główne zadanie. Skupiają się często na nieistotnych detalach.
Espresso
Mike Tyson wprowadził na rynek żelki z marihuaną. Mają kształt nadgryzionego ucha
„Orange tu jest” – nowy format komunikacyjny Orange Polska
Discord wprowadza reklamy
Rusza druga odsłona kampanii KIRP „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl”
Startuje Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary
„Radio Zet nr 1 w twojej pracy” – kampania i zabawa antenowa z nagrodami
„Młodym już dziękujemy” – Michał Żebrowski w profrekwencyjnym spocie Sexedpl
Lech w nowej kampanii namawia do zdystansowania się wobec pędzącego świata
„Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć” – nowa kampania marki Żywiec
„Niewidzialne psy” – kampania Schroniska na Paluchu
Rafał Zawierucha w wiosennej kampanii Stopklatki „Lecimy z hitami codziennie od 20”
Pepsi ustawiło Zeromat w centrum Warszawy
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.04.2024
Awanse w dziale social media agencji Labcon
2.04.2024
Jakub Miński przechodzi do Cape Morris z Newonce.media
2.04.2024
Adam Zdeb na czele kreacji w Keino oraz FCB&theMilkman
2.04.2024
Marcin Sosiński dołącza do Dentsu Creative jako CCO Poland & CEE
1.04.2024
Jarosław Łuczka nowym product ownerem w adQuery
1.04.2024
Tomasz Borowski dołącza do Piwik Pro jako PR specialist
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.