Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Konwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowy
Miłosz Wójcik
Ubiegłoroczne badanie w USA pokazało, że 87% konsumentów regularnie sprawdza opinie dotyczące produktów, które zamierzają nabyć. To jeden z powodów, dla których ważne jest sprawne pozyskiwanie feedbacku pozakupowego i jego późniejsze wykorzystanie do zmiany klientów w promotorów marki.
FELIETON INFLUENCER MARKETING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytań
Jacek Szlak
No i stało się. Marketing znalazł się w polu najważniejszych pytań o wartości: prawdy, dobra i piękna. Stało się to mimochodem, a sytuacja jest skutkiem ubocznym implementacji nowinek technologicznych, zwłaszcza sztucznej inteligencji.
Espresso
5,5 mld fałszywych reklam usuniętych w 2023 r. – „Ads Safety Report” Google
Starbucks likwiduje stanowisko globalnego CMO
Reklama Under Armour stworzona przez AI krytykowana za wykorzystywanie pracy twórców wcześniejszego spotu
PKO Bank Polski szuka agencji reklamowej
Najsilniejsze marki pod względem ilości pozytywnych opinii – YouGov Buzz 2023
Deweloper Milestone promuje swoją inwestycję storytellingiem
Wojciech Eichelberger, Jakub Żulczyk i Joanna Flis proszą o 1,5% podatku na rzecz Fundacji Bądź
Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AI
Paweł Korzeniowski ambasadorem Żywiec Zdrój Minerals+
Inglot wybrał agencję Lepont
Szpakowski i Borek dziękują kibicom w reklamie Tyskiego
Adidas Originals promuje trzy modele butów w kampanii „1000 Back”
Globalny producent napojów owsianych Oatly z pierwszą kampanią w Polsce
„Sama wybierz samorząd” – ruszyła kampania profrekwencyjna skierowana do kobiet
„Run Your Way” marki New Balance w lokalnej, polskiej odsłonie
Znamy listę nominowanych w konkursie Loyalty Heroes 2024
Znamy zwycięzców konkursu CSR Poland Awards 2024
„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania Makro
Hand Made z komunikacją dla słowackiego Allegro
Sieć sklepów Aldi wybrała agencję PZL
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.03.2024
Robert Krosnowski strategic consulting directorem w Kantar Polska
27.03.2024
Anna Luberska-Kieres awansowała na stanowisko account supervisorki w agencji WebTalk
27.03.2024
Barbara Czarniawska i Paulina Karpińska awansują w agencji Imagine Nation
27.03.2024
Dwie nowe członkinie zarządu Ecco Network: Martina Biesterfeldt i Jenny Öijermark
27.03.2024
Łucja Zaorska obejmuje funkcję senior digital producer & team lead w połączonym Flying Bisons i FDC
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.