Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Zaangażowanie to kluczowy element pomiaru skuteczności reklamy. Przepis na dobrą reklamę – podpowiedź od badaczy reklam
Redakcja
Przepisy na zrobienie złej reklamy krążą w branży marketingowej od lat. Przedstawiciele klienta analizują kreacje, które przygotowuje agencja, przez pryzmat zgodności z briefem i obecności wszystkich pożądanych elementów komunikatu. Kierują się chłodną logiką i biorą pod uwagę ogólne wrażenie. Kampanię, która ma wywołać emocje, oceniają poprzez szczegóły, które nie wpływają na jej główne zadanie. Skupiają się często na nieistotnych detalach.
FELIETON INFLUENCER MARKETING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytań
Jacek Szlak
No i stało się. Marketing znalazł się w polu najważniejszych pytań o wartości: prawdy, dobra i piękna. Stało się to mimochodem, a sytuacja jest skutkiem ubocznym implementacji nowinek technologicznych, zwłaszcza sztucznej inteligencji.
Espresso
Brakuje komunikacji między klientami i agencjami – wyniki ankiety Cannes Lions „State of Creativity”
Globalny producent napojów owsianych Oatly z pierwszą kampanią w Polsce
Franciszek Georgiew, założyciel agencji Tigers, inwestuje w kancelarię Sawicki Legal
Netflix wybrał w przetargu agencje K+PR i Bosko
Hand Made z komunikacją dla słowackiego Allegro
Rośnie płatny streaming, Netflix marką pierwszego wyboru, torrenty stabilną niszą. Wavemaker VideoTrack 8
Reklama Under Armour stworzona przez AI krytykowana za wykorzystywanie pracy twórców wcześniejszego spotu
„Chrupnij życie” – nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów – wskazuje badanie UCE Research i Grupy Offerista
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jak tworzyć niezapomniane Customer Experience?
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.03.2024
Nowa zastępczyni dyrektora ds. komunikacji i edukacji w Muzeum Narodowym w Warszawie – Małgorzata Łobocka
25.03.2024
Awans Marii Markiewicz na stanowisko senior social media & communication managera w Euvic Media
25.03.2024
Gabriela Pawłowska senior key account & new business managerką w zespole obsługi klientów bezpośrednich Grupy Sample
22.03.2024
Michał Taranta dyrektorem agencji Kinesso w strukturach IPG Mediabrands
Wydarzenia
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.