Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE
Artykuł Partnera
CVI Dom Maklerski wspiera Dziki Warszawa – klub, który kochają kibice
Redakcja
Od kilku sezonów o prywatnym klubie koszykarskim Dziki Warszawa jest coraz głośniej. Dziki zdobywają serca kibiców sportowymi osiągnięciami, ale także wyznaczają nowe standardy animowania społeczności swoich fanów, wnosząc do świata sportu biznesowe standardy. Na czym polega fenomen klubu i dlaczego wystarczyło kilka lat, aby stał się jedną z najbardziej lubianych drużyn koszykarskich?
CONTENT MARKETING E-COMMERCE
Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?
Agata Piechota
Content marketing w świecie e-commerce przydaje się nie tylko do zdobywania ruchu organicznego, ale również – bezpośrednich przychodów. Przemyślany artykuł na blogu sklepu może stanowić impuls do podjęcia decyzji zakupowych przez konsumentów. Raz zdobyta uwaga klienta to doskonały pomost do budowania długotrwałej relacji z marką.
Espresso
O czym śnią niemowlaki w podróży – spot British Airways
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów – wskazuje badanie UCE Research i Grupy Offerista
„Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024” – konferencja już 20 maja
Rośnie płatny streaming, Netflix marką pierwszego wyboru, torrenty stabilną niszą. Wavemaker VideoTrack 8
Platforma komunikacji Orbit „Żuje się dobrze” w Polsce
Oczekiwania Polaków wobec reklam w 2024 r. – badanie Instytutu Inbound Marketingu, SW Research i LoveBrands Group
Znamy wyniki YouTube Works Awards 2023
Rynek reklamy w lutym 2024 r. – badanie AdReal
Canal+ Polska i Grupa Kino Polska ze wspólnym biurem reklamy Canal+ Advertising
Samsung rozszerza współpracę z VML
Amazon wyświetlał użytkownikom reklamy produktów, których nie mogli kupić
Webinar „Jak tworzyć markę w duchu ESG?” już 26 marca
Zwrot z performance marketingu zależy od wielkości marki – wyniki badania
PZPN promuje nowe koszulki reprezentacji Polski
Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową
Blisko 90 proc. użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową – raport o adblockach (IAB Polska)
MediaMarkt wchodzi w retail media – startuje z ofertą reklam sponsorowanych na platformie e-commerce
Kampania OLX promuje fachowców od remontów
Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus
Gemini Holding powierzył swoją kreację i PR korporacyjny agencji Valkea
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.03.2024
Marta Krzemińska awansuje na stanowisko head of client service w Peppermint powered by Quad
20.03.2024
Marketing directorem firmy Runmageddon został Jakub Leduchowski
19.03.2024
Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42
Wydarzenia
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
20.05.2024
Konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.