Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-COMMERCE
Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?
Agata Piechota
Content marketing w świecie e-commerce przydaje się nie tylko do zdobywania ruchu organicznego, ale również – bezpośrednich przychodów. Przemyślany artykuł na blogu sklepu może stanowić impuls do podjęcia decyzji zakupowych przez konsumentów. Raz zdobyta uwaga klienta to doskonały pomost do budowania długotrwałej relacji z marką.
MARKETING MOBILNY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?
Alicja Kwiatkowska-Kłącz
Mainstreamowe życie wearables zaczęło się w świecie fashion. Z perspektywy 2024 roku stwierdzenie to może wydawać się szokujące, ale warto przypomnieć, w jaki sposób urządzenia do noszenia były wprowadzane do świadomości konsumentów za czasów pierwszego Apple Watcha. Choć obecnie wydaje nam się, że wiemy, po co nam wearables, pierwsi managerowie mieli zupełnie inny pomysł na ich funkcjonowanie.
Espresso
„Ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same” – nowy spot Lidla
Klarna deklaruje, że jej AI do obsługi klientów zastępuje 700 pracowników
Link4 reklamuje się spotem stworzonym przez AI
Doritos kończy kampanię z transpłciową influencerką na wieść o jej dawnych tweetach
Osh33 Rave Potion – nowa odsłona współpracy Oshee i Maty
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie – badanie Amazona i Fundacji Forum Konsumentów
David Beckham ma pomóc piwu Stella Artois odzyskać dawną świetność
„Ready to play?” – Decathlon z nową tożsamością i strategią
Helen Mirren z własną lalką Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
Cleo i influencerzy w kampanii marki Avon
Atlas angażuje Kamila Stocha do budowy Kadry Mistrzów
Sara James i Jann w kampanii Puma Palermo
Wilkinson Sword rozpoczyna kampanię w Polsce i krajach Europy Środkowej
„Czym jest OLXowanie?” – Bartłomiej Topa w najnowszej kampanii OLX
„Gra bez podatku” w kampanii Betclic Polska
Walmart kupuje Vizio – producenta smart TV. Chce więcej zarabiać na reklamach i konkurować z Amazonem
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jak tworzyć niezapomniane Customer Experience?
Masowo płacimy za subskrypcje, z których nie korzystamy – badanie na zlecenie ING
Wirtualna influencerka Meta_Queen w kampanii Douglas
Czy z sieci znikną banery wymuszające zgody na profilowanie w celach marketingowych? Panoptykon komentuje wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE
„Jest sprawa, nowa kawa!” – ruszyła kampania marki Eduscho
„Era Blika” – marka pokazuje zmiany, jakie zaszły od czasu jej wprowadzenia
Brad Pitt w kolejnej kampanii De Longhi
Nowy format kreatywny marki sklepów Stokrotka
„Bo woda była za słona” – celebryci w roli rzek w kampanii Godzina dla Ziemi WWF
Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero
Jann, Ilona, Milena, Vanessa i inni ambasadorzy w lokalnej odsłonie kampanii sieci perfumerii Sephora
Julia Żugaj parówkożercą w kampanii marki Tarczyński
Marka Dove i projekt „Młode głowy” fundacji Unaweza w kampanii o kondycji zdrowia psychicznego nastolatków
„SuperElevator” – nowa kampania bukmachera Superbet
„Nieśmiertelne gesty” – Puckie Hospicjum ruszyło z drugą odsłoną kampanii 1,5%
„Jeśli biegasz, jesteś biegaczem” – kolejna edycja kampanii „Run Your Way” marki New Balance
Personalia
19.03.2024
Karolina Mikiciak na stanowisku account directorki w WebTalk
19.03.2024
Agnieszka Wyrzykowska dołącza do Havas Media jako consulting director
19.03.2024
Spark Foundry tworzy Growth Team. Na jego czele stanie Michał Pyc
18.03.2024
Mateusz Polkowski objął stanowisko account directora, Aleksandra Rekowska awansowała na PR account directora w agencji Madogz
18.03.2024
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym agencji Altavia Polska
18.03.2024
Nowa dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska – Karolina Fijołek-Gajewska
14.03.2024
Mateusz Zapała strategy directorem i partnerem w Kierunku Kreatywnym
13.03.2024
Aleksandra Łysik objęła stanowisko senior digital account w Mediahub
13.03.2024
Nowa dyrektorka ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia – Edyta Malesza-Malatrat
13.03.2024
Dominik Wałęga w agencji Performance Media obejmuje stanowisko media & e-commerce director
12.03.2024
Mikołaj Salecki szefem zespołu mediowego w agencji N42
11.03.2024
Justyna Rusinowska na czele zespołu client service agencji Altavia
11.03.2024
Martyna Rogozińska dołączyła do agencji Mediaplus jako head of business
8.03.2024
Michał Szczur awansuje w Mindshare Polska
6.03.2024
Rzeczniczka Praw Dziecka z nowymi liderkami komunikacji. Są nimi Paulina Nowosielska i Monika Kamińska
Wydarzenia
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
22.03.2024
semWAW#2
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
13.05.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
20.03.2024
IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail