Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING MOBILNY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?
Alicja Kwiatkowska-Kłącz
Mainstreamowe życie wearables zaczęło się w świecie fashion. Z perspektywy 2024 roku stwierdzenie to może wydawać się szokujące, ale warto przypomnieć, w jaki sposób urządzenia do noszenia były wprowadzane do świadomości konsumentów za czasów pierwszego Apple Watcha. Choć obecnie wydaje nam się, że wiemy, po co nam wearables, pierwsi managerowie mieli zupełnie inny pomysł na ich funkcjonowanie.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?
Maciej Dobkowicz
O pozycji zajmowanej przez daną stronę w wyszukiwarce Google decyduje wiele czynników, które analizuje specjalny algorytm. Jest on oczywiście pilnie strzeżoną tajemnicą, jednak od czasu do czasu Google przedstawia różnego typu wytyczne i zalecenia dla developerów i marketerów przy okazji jego niektórych aktualizacji. Tak było wcześniej przed „Mobile Friendly Update” czy aktualizacją dla szyfrowania stron HTTPS, a ostatnio w związku z nowymi wskaźnikami Core Web Vitals.
Espresso
Milka stworzyła generator AI, który personalizuje piosenki
Tyla i zespół Jungle w wiosennej kampanii marki Gap
„Jeśli biegasz, jesteś biegaczem” – kolejna edycja kampanii „Run Your Way” marki New Balance
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” – odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360  
„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu” – rusza kampania Pomagam.pl
„Co dobrego u ciebie w firmie?” – Szlachetna Paczka nadal zachęca do wolontariatu pracowniczego
IAB Polska świętuje ćwierćwiecze istnienia i organizuje konkurs jubileuszowy
Adidas sponsorem Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
Ponad 12 tys. fanów wzięło udział w teledysku na żywo na otwarciu wirtualnej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Roblox
Dua Lipa globalną ambasadorką makijażu YSL Beauté
Webinar „Jak zorganizować loterię promocyjną?” już 6 marca
„Na gwałt” – kampania Fundacji Pomocy Ofiarom Przestępstw
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie” – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Mural w Warszawie promuje „Familijne Wieczory Filmowe”
Fundacja GOPR prowadzi kampanię 1,5%
PayPo rozstrzyga przetarg na obsługę performance marketingu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.02.2024
Dawid Szczepaniak jurorem Clio Awards 2024
28.02.2024
Michał Jangas zastąpił Aleksandra Cierniewskiego w zarządzie Semcore
28.02.2024
Katarzyna Wójtowicz na czele praktyki corporate PR w Big Picture
Oferty pracy

/
Wydarzenia
6.03.2024
Webinar „Jak zorganizować loterię promocyjną?”
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
12.03.2024
Webinar „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.