Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?
Maciej Dobkowicz
O pozycji zajmowanej przez daną stronę w wyszukiwarce Google decyduje wiele czynników, które analizuje specjalny algorytm. Jest on oczywiście pilnie strzeżoną tajemnicą, jednak od czasu do czasu Google przedstawia różnego typu wytyczne i zalecenia dla developerów i marketerów przy okazji jego niektórych aktualizacji. Tak było wcześniej przed „Mobile Friendly Update” czy aktualizacją dla szyfrowania stron HTTPS, a ostatnio w związku z nowymi wskaźnikami Core Web Vitals.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowego
Albert Stęclik
W konkursie efektywności Effie wyszczególnia się trzy poziomy celów, które występują w marketingu. Są to: cele biznesowe, marketingowe oraz efektywnościowe. Ich odpowiednie ułożenie (właśnie w powyższej kolejności) pozwala marketerom dokładnie zrozumieć, co robią, a także stworzyć drabinę. Drabinę, którą można wejść na szczyt, ale i zejść na bardzo szczegółowy poziom celów.
Espresso
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie” – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
„Razem tworzymy piękno” – globalna kampania Sephory
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” – odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360  
Nowa odsłona platformy komunikacyjnej marki Mola
Rusza akcja „Dajemy słowo: siostrzeństwo” Answear.Lab
Platforma Linkhouse powierza działania performance agencji Harbingers
Pepsi i Reebok stworzyły buty sygnowane przez Shaquille’a O’Neala, w których można schować mini puszkę
Holding WPP notuje gorsze wyniki finansowe
Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
„Neurocopywriting” – książka Joanny i Jarosława Burdków już w sprzedaży
Frito Lay Poland wybrał Cut The Mustard
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.02.2024
Dom produkcyjny Foodoo z nową dyrektor operacyjną. Jest nią Natalia Franczak
Oferty pracy

/
Wydarzenia
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
12.03.2024
Webinar „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.