Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Od Netflixa do YouTube Shorts. Jak zmieniamy algorytmy rekomendujące treści, a potem te algorytmy zmieniają nas
Jakub Müller
Algorytmy zastępują ludzi w roli redaktorów, kuratorów informacji, DJ-ów. Jak pokazują najnowsze badania, konsekwencje tej tendencji widać nawet w odbiorze reklam wideo. To historia wyścigu technologii i działania ludzkiej uwagi.
TRENDY
Marki podnoszące na duchu – fragment Trendbooka 2024 „Człowiek w centrum” agencji Focus Nation
Focus Nation
Gdyby w 2018 roku ktoś powiedział Ci, że w następnych pięciu latach doświadczysz globalnej pandemii, dwuletniej wojny tuż przy granicy oraz wysokiej inflacji w całej Europie, to zapewne byś nie uwierzył, a następnie załamał ręce w geście rozpaczy. W 2024 rozważamy, co dla naszej populacji będzie miało mniej destruktywny wpływ: inwazja obcych rodem z „Dnia Niepodległości” czy apokalipsa zombie jak z kultowego serialu „Walking Dead”.
Espresso
Rusza akcja „Dajemy słowo: siostrzeństwo” Answear.Lab
McDonald’s rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangą
„Neurocopywriting” – książka Joanny i Jarosława Burdków już w sprzedaży
Ola Sworowska, Aga Grzelak i Zosia Pilitowska ambasadorkami Yope
Gabi Drzewiecka ambasadorką marki Technics
Startuje głosowanie w plebiscycie Ad Wo/Man 2023 – znamy wszystkie nominacje
Agencja Holo przekształca się w grupę marketingową
Doom na kosiarkach Husqvarna
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” – odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360  
Maybelline New York z efektem rozświetlenia na muralach w Warszawie
„Żałoba 146 rodzin” – miasta opuszczają flagi w Światowy Dzień Walki z Depresją
Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r. – raport Publicis Groupe
Nowy brand hero kociej linii Butcher’s Delicious Dinners
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.02.2024
Nowy zarząd ZFPR na lata 2024–2026
22.02.2024
Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2 jako account director
22.02.2024
Andrzej Dalkowski dyrektorem marketingu firmy InPost
Oferty pracy

/
Wydarzenia
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
12.03.2024
Webinar „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.