Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY
Marki podnoszące na duchu – fragment Trendbooka 2024 „Człowiek w centrum” agencji Focus Nation
Focus Nation
Gdyby w 2018 roku ktoś powiedział Ci, że w następnych pięciu latach doświadczysz globalnej pandemii, dwuletniej wojny tuż przy granicy oraz wysokiej inflacji w całej Europie, to zapewne byś nie uwierzył, a następnie załamał ręce w geście rozpaczy. W 2024 rozważamy, co dla naszej populacji będzie miało mniej destruktywny wpływ: inwazja obcych rodem z „Dnia Niepodległości” czy apokalipsa zombie jak z kultowego serialu „Walking Dead”.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowego
Albert Stęclik
W konkursie efektywności Effie wyszczególnia się trzy poziomy celów, które występują w marketingu. Są to: cele biznesowe, marketingowe oraz efektywnościowe. Ich odpowiednie ułożenie (właśnie w powyższej kolejności) pozwala marketerom dokładnie zrozumieć, co robią, a także stworzyć drabinę. Drabinę, którą można wejść na szczyt, ale i zejść na bardzo szczegółowy poziom celów.
Espresso
„W poprzedniej pracy nie było OK” – Krzysztof Stanowski w kampanii Rocketjobs.pl
Zanurz się świat influencer marketingu podczas konferencji „Influencer is not an idea”
Rusza XII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku – nominacje codziennie do piątku
„Chełm. Miasto wielu opowieści” – nowa strategia promocji miasta
Kampania z okazji 30 lat Vision Express w Polsce
IKEA na stałe obniża ceny pod hasłem: „Więcej radości za mniej!”
„Creating Advantage in 2024” – Grayling publikuje raport na temat kluczowych trendów w komunikacji
Jose Mourinho zagrał samego siebie w kampanii kart kolekcjonerskich Topps
Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do kampanii popularyzacji owoców
Skalska, Przegalińska i Eichelberger na konferencji CSR Poland 2024
Materiał Partnera
Minimalistyczne podróżowanie – jak spakować tylko to, czego naprawdę potrzebujesz?
Da Grasso wybiera agencję Garden of Words
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
19.02.2024
Sebastian Łoboda senior media plannerem w Euvic Media
19.02.2024
Nowy dyrektor kreatywny marki Gap – Zac Posen
19.02.2024
Marta Sawicka zarządza marketingiem w Answear.com
19.02.2024
Wioletta Sotomska nową marketing & business development director w Fabryce Marketingu
16.02.2024
Katarzyna Kamińska objęła stanowisko PR team leaderki w Olive Media
Wydarzenia
21.02.2024
Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024
Konferencja „Influencer is not an idea”
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.