Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowego
Albert Stęclik
W konkursie efektywności Effie wyszczególnia się trzy poziomy celów, które występują w marketingu. Są to: cele biznesowe, marketingowe oraz efektywnościowe. Ich odpowiednie ułożenie (właśnie w powyższej kolejności) pozwala marketerom dokładnie zrozumieć, co robią, a także stworzyć drabinę. Drabinę, którą można wejść na szczyt, ale i zejść na bardzo szczegółowy poziom celów.
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Generacja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe media
Paulina Klimek
Wokół Pokolenia Z pojawia się wiele stereotypów. Zarzuca mu się łamanie zasad, roszczeniowość i niecierpliwość. Z drugiej strony niektóre badania pokazują, że Zetki są oddane swoim przekonaniom, cenią indywidualizm, sporo potrafią. No właśnie: jakie umiejętności wyróżniają przedstawicieli tej generacji? Jak korzystają oni z nowych mediów i w jaki sposób się komunikują? Jak do nich trafić?
Espresso
Reklamy tegorocznego Super Bowl, które wywoływały największe emocje odbiorców
Zanurz się świat influencer marketingu podczas konferencji „Influencer is not an idea”
Carrefour wprowadza strategię komunikacji „Misje zakupowe”
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz 
Fundacja Czerwone Noski współpracuje z agencją Honki
Polacy coraz rzadziej zaglądają do aplikacji randkowych – badanie Spicy Mobile
Michael Cera jako twórca CeraVe w reklamie na Super Bowl
IKEA na stałe obniża ceny pod hasłem: „Więcej radości za mniej!”
Jakub Błaszczykowski ambasadorem mPay
L’Oréal z kampanią digitalowo-influencerską marki La Roche-Posay
XTB rozpoczął współpracę z Kanałem Zero
Interaktywna lalka METsy i GenAI przeciw stereotypom płciowym w kampanii IT Girls i Accenture Song
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.02.2024
Michał Pułka head of public relations w Wills Integrated
14.02.2024
Zofia Dutkowska i Krzysztof Sulenta z nowymi zadaniami w MassiveMusic Warsaw
Wydarzenia
21.02.2024
Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024
Konferencja „Influencer is not an idea”
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.