Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowego
Albert Stęclik
W konkursie efektywności Effie wyszczególnia się trzy poziomy celów, które występują w marketingu. Są to: cele biznesowe, marketingowe oraz efektywnościowe. Ich odpowiednie ułożenie (właśnie w powyższej kolejności) pozwala marketerom dokładnie zrozumieć, co robią, a także stworzyć drabinę. Drabinę, którą można wejść na szczyt, ale i zejść na bardzo szczegółowy poziom celów.
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Generacja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe media
Paulina Klimek
Wokół Pokolenia Z pojawia się wiele stereotypów. Zarzuca mu się łamanie zasad, roszczeniowość i niecierpliwość. Z drugiej strony niektóre badania pokazują, że Zetki są oddane swoim przekonaniom, cenią indywidualizm, sporo potrafią. No właśnie: jakie umiejętności wyróżniają przedstawicieli tej generacji? Jak korzystają oni z nowych mediów i w jaki sposób się komunikują? Jak do nich trafić?
Espresso
Interaktywna lalka METsy i GenAI przeciw stereotypom płciowym w kampanii IT Girls i Accenture Song
VeloBank z okazji walentynek staje się Love Bankiem
Jak prowadzić efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – konferencja IAB HowTo już 15 lutego
Walentynki 2024. Ponad połowa badanych z całego świata zamierza je obchodzić – badanie Salesforce
Małgorzata Foremniak ambasadorką House of Diamond
„Dłuższe połączenie” w aplikacji Jakdojadę – akcja prezerwatyw Unimil
Pfleiderer przedłuża i rozszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2
Robert Górski wróży w nowej kampanii Orange na Kartę
Adidas chce uniknąć pułapki nadmiernej koncentracji na direct to consumer
79 proc. użytkowników Twitcha przedkłada tematykę nad przywiązanie do streamera – raport Open Mobi
„A może by tak Exim Tours…?” – biuro podróży z nową platformą komunikacyjną
Uber Eats krytykowany za scenę żartu z alergii w reklamie na Super Bowl
Agencja VML obroniła budżet BP w social media
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.02.2024
Daria Polarczyk awansuje na managing directora w Feeders Agency. Magda Chętnik nowym client service directorem
13.02.2024
Allegro rozwija wewnętrzne struktury marketingu
13.02.2024
Paweł Rzekanowski dyrektorem marketingu grupy AIC SA i AIC Europe
13.02.2024
Nowa rzeczniczka prasowa mBanku – Kinga Wojciechowska-Rulka
12.02.2024
Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCann Poland
12.02.2024
Stanowisko dyrektorki zarządzającej agencji mediowej Mido obejmuje Urszula Zdunek
12.02.2024
Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy na czele teamu social media agencji Esperienza. Kamil Siekierzyński AI & automation managerem
12.02.2024
Paulina Iwaszko kierowniczką ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej w Tchibo Warszawa
Wydarzenia
15.02.2024
IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
21.02.2024
Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.