Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING MOBILNY
Jak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?
Miłosz Wójcik
Konsumenci deklarują, że podczas zakupów online biorą pod uwagę opinie pozostawione przez innych użytkowników. Z recenzji korzystają również klienci preferujący zakupy offline, zwłaszcza dziś – w dobie coraz mocniejszej integracji obu tych kanałów. Opinie o produkcie, sklepie czy marce to czynnik wywierający istotny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, a więc taki, o który należy odpowiednio zadbać.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kierunek Reklamy: segmentacja to nie strategia
Albert Stęclik
Formuła STP (segmentacja – targetowanie – pozycjonowanie) to teoria i podejście niemalże tak stare, jak sam marketing. Można by pomyśleć, że w 2024 roku teoria sprzed kilkudziesięciu lat nie ma prawa być użyteczna, bo przecież „wszystko się zmieniło”. A jednak!
Espresso
„SMS-y dostaję tylko od męża i mamusi” – Lidl odpowiedział na SMS Biedronki
McDonald’s chce pozyskać 100 mln nowych użytkowników swojego programu lojalnościowego McDonald’s Reward
Plus reklamuje smartfon, który tłumaczy na żywo
Polacy aktywni w grach mobilnych: 46% płaci za postępy w grze – badanie Huawei
Wódka Finlandia rozpoczyna globalny przetarg na agencję kreatywną
Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2023
Zmywarka Bosch i kapsułki Finish we wspólnej reklamie
Reklama telewizyjna w 2023 r.: spadek nakładów na sponsoring i product placement
PKO Bank Polski ogłosił przetarg na usługi reklamy OOH i merchandisingu
Time SA tworzy Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content (DMS)
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.02.2024
Marcin Gudowicz na własną prośbę odchodzi ze Ströer Polska. Wraca do TVP
Wydarzenia
12.02.2024 - 13.02.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.02.2024
Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
15.02.2024
IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.