Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kierunek Reklamy: segmentacja to nie strategia
Albert Stęclik
Formuła STP (segmentacja – targetowanie – pozycjonowanie) to teoria i podejście niemalże tak stare, jak sam marketing. Można by pomyśleć, że w 2024 roku teoria sprzed kilkudziesięciu lat nie ma prawa być użyteczna, bo przecież „wszystko się zmieniło”. A jednak!
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]
Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
W analizie semiotycznej dobór i pozyskiwanie źródeł są tak samo ważne, jak dobór próby konsumenckiej i właściwy dobór respondentów w badaniu. W ujęciu semiotycznym to teksty kulturowe, a nie członkowie danej społeczności stają się obiektem badań. Analiza tekstów pozwala na wydobywanie obecnych tam znaczeń, badanie relacji między różnymi znaczeniami, zrozumienie sposobów tworzenia się znaczeń.
Espresso
Sieć Publicis Health przystała na ugodę. Zapłaciła w USA prawie 350 mln dol. za przyczynienie się do zjawiska znanego jako kryzys opioidowy
Lidloteria – milion złotych do wygrania w loterii Lidla
Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”
Ukazał się „Whites Digital Insiders Trendbook 2024”
75% Polaków uczestniczy w obiegu przedmiotów z drugiej ręki – badanie PMR Market Experts
Adidas wybrał w przetargu na kompleksową obsługę marki agencję 180heartbeats + Jung von Matt
Wódka Finlandia rozpoczyna globalny przetarg na agencję kreatywną
Anthony Hopkins w reklamie na Super Bowl wciela się w rolę maskotki klubu piłkarskiego
Krzysztof Stanowski i serwis Rocketjobs oferują pracę marzeń w Kanale Zero
Oreo i Pac-Man łączą siły w limitowanej edycji ciastek
Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenie
Trzecia edycja „Kulturalnie o SEO” już 28 marca
Giełda kryptowalut sponsorem Juventusu Turyn
Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalk
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.02.2024
Do Cut The Mustard jako chief strategy & communication officer dołącza Paula Sołtysiak
5.02.2024
Stanowisko dyrektora obszaru AI & data w Ringier Axel Springer Polska obejmuje Marcin Kruczyk
5.02.2024
Nowa deputy business unit managerka w agencji Ancymony – Barbara Żak
5.02.2024
Ewelina Binzer obejmuje stanowisko program director w Dentsu Creative
5.02.2024
Michał Hejka buying intelligence directorem w Group One Media
5.02.2024
Trójka specjalistów awansuje w LoveBrands Group
5.02.2024
Karolina Szmulewicz awansuje na stanowisko publishing directora w Iberionie
5.02.2024
Hubert Kifner dyrektorem Biura Relacji Zewnętrznych w Provident Polska
Wydarzenia
7.02.2024
Jak legalnie w 2 tygodnie zrobić losowanie bez zdobywania zezwolenia?
15.02.2024
IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
28.03.2024
Kulturalnie o SEO
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
12.02.2024 - 13.02.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.02.2024
Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.