Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]
Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
W analizie semiotycznej dobór i pozyskiwanie źródeł są tak samo ważne, jak dobór próby konsumenckiej i właściwy dobór respondentów w badaniu. W ujęciu semiotycznym to teksty kulturowe, a nie członkowie danej społeczności stają się obiektem badań. Analiza tekstów pozwala na wydobywanie obecnych tam znaczeń, badanie relacji między różnymi znaczeniami, zrozumienie sposobów tworzenia się znaczeń.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO SZTUCZNA INTELIGENCJA WIDEOMARKETING
Generatywna AI w marketingu – jak zrobić to dobrze?
Maria Dymitruk, Daniel Kula
Wyobraźmy sobie, że agencja marketingowa, którą klient mocno nakłania do pośpiechu, decyduje się oprzeć przygotowywaną akcję promocyjną na materiałach wygenerowanych przez powszechnie dostępne narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji. Uzyskuje w ten sposób teksty, grafiki, jak i filmy potrzebne do kampanii. Co dalej?
Espresso
Oreo i Pac-Man łączą siły w limitowanej edycji ciastek
Krzysztof Stanowski i serwis Rocketjobs oferują pracę marzeń w Kanale Zero
Trzecia edycja „Kulturalnie o SEO” już 28 marca
Nowa platforma komunikacyjna Vectry
Kluczowe trendy w retail mediach – raport DoubleVerify
Sieć Publicis Health przystała na ugodę. Zapłaciła w USA prawie 350 mln dol. za przyczynienie się do zjawiska znanego jako kryzys opioidowy
75% Polaków uczestniczy w obiegu przedmiotów z drugiej ręki – badanie PMR Market Experts
Giełda kryptowalut sponsorem Juventusu Turyn
Adidas wybrał w przetargu na kompleksową obsługę marki agencję 180heartbeats + Jung von Matt
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.02.2024
240205
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.