Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]
Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
W analizie semiotycznej dobór i pozyskiwanie źródeł są tak samo ważne, jak dobór próby konsumenckiej i właściwy dobór respondentów w badaniu. W ujęciu semiotycznym to teksty kulturowe, a nie członkowie danej społeczności stają się obiektem badań. Analiza tekstów pozwala na wydobywanie obecnych tam znaczeń, badanie relacji między różnymi znaczeniami, zrozumienie sposobów tworzenia się znaczeń.
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Karty podarunkowe pod lupą KNF. Kiedy sklep staje się instytucją płatniczą?
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Karty podarunkowe zyskują na popularności. Sklepy, które wprowadzają je do swojej oferty, powinny jednak pamiętać, że tego rodzaju karta jest przede wszystkim instrumentem płatniczym, a to może rodzić dodatkowe obowiązki. Czy i kiedy sprzedawca musi zawiadomić Komisję Nadzoru Finansowego, że oferuje karty podarunkowe?
Espresso
Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let’s have period sex”
„5G bardziej” – ruszyła kampania T-Mobile z Mery Spolsky
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Cztery bezpłatne webinary Grupy Eura7 – m.in. o organizacji loterii i programu lojalnościowego
44% firm inwestowało w działania reklamowe na LinkedInie w 2023 r. – analiza Sotrendera
„Góralki. Bo tak!” – marka zmienia styl komunikacji
Już 15.02 konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
Dobre samopoczucie a odżywanie. Kampania „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”
Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro na obsługę współpracy z influencerami
Kluczowe trendy w retail mediach – raport DoubleVerify
TikTok testuje funkcję identyfikowania produktów w filmach i sprzedaży w aplikacji
„Człowiek w centrum” – ukazał się Trendbook 2024 agencji Focus Nation
Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”
Zimowa kampania Orange promuje nową ofertę abonamentową
Kampania reklamowa sklepów Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”
Bluerank tworzy studio brandingowe
Powstała nowa agencja Supermassive
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
2.02.2024
Nowa dyrektor marketingu EMEA w firmie Motorola – Daniela Idi
2.02.2024
Paulina Fajtek nową senior account manager w On Board Think Kong
31.01.2024
Diana Sano head of paid social w Salestube
31.01.2024
Zmiany w strukturze zespołu Q&A Comms
31.01.2024
W Feeders Agency na stanowisko creative directora awansował Adam Sierociński, a na deputy creative directora Paweł Szlęk
31.01.2024
Katarzyna Jakubów-Tyka nową head of SEO Salestube
31.01.2024
Audioteka Group ma nowego prezesa. Jest nim Michał Brański
30.01.2024
Havas Creative Network tworzy nowe stanowisko, które objęła Klaudia Laskowska
Wydarzenia
7.02.2024
Jak legalnie w 2 tygodnie zrobić losowanie bez zdobywania zezwolenia?
15.02.2024
IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
29.02.2024
Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
12.02.2024 - 13.02.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.02.2024
Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?
22.03.2024
semWAW#2
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.