Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Karty podarunkowe pod lupą KNF. Kiedy sklep staje się instytucją płatniczą?
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Karty podarunkowe zyskują na popularności. Sklepy, które wprowadzają je do swojej oferty, powinny jednak pamiętać, że tego rodzaju karta jest przede wszystkim instrumentem płatniczym, a to może rodzić dodatkowe obowiązki. Czy i kiedy sprzedawca musi zawiadomić Komisję Nadzoru Finansowego, że oferuje karty podarunkowe?
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Jak wykorzystać konkurencję we własnej strategii content marketingowej?
Agnieszka Tokarska
Analiza i zrozumienie działań konkurentów jest nieodłącznym elementem budowania skutecznej strategii content marketingowej. Pozwala nie tylko na identyfikację swojej obecnej pozycji na rynku, ale przede wszystkim na znalezienie nowych możliwości rozwoju i poprawę wyników.
Espresso
Zimą „Głodny nie jesteś sobą” – Snickers wystartował z zimową kampanią outdoorową
Stella Artois zachęca klientów do kradzieży swoich kielichów na piwo
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zapowiada prace nad standardami dla zrównoważonej produkcji reklamowej
Trwała luka wdrożeniowa w polskich organizacjach – wyniki badania Blue Fox
Szymon Marciniak ambasadorem izotoników DrWitt
Obsessive wybrała Sky Agency
Zawodnicy Realu Madryt w kampanii Emirates
Poszukiwanie ukojenia w odpowiedzi na nieprzewidywalność i stres – Kantar Global Monitor 2024
Czwarta odsłona kampanii Mubi
Premiera „Whites Digital Insiders Trendbook 2024” już 1 lutego, w czwartek o godz. 10:00, podczas bezpłatnego webinaru online
Rodziny pod kreską – wyniki badania IQS Family Power
Personalia
29.01.2024
Karol Stefański nowym creative lab directorem w Lifetubie i Gamesecie
29.01.2024
Nowe liderki w dziale marketingu Cosmo Group: Anna Uptas i Olga Naparty-Małysz
29.01.2024
Martyna Dziubek nową head of marketing & NPD marki Yope
28.01.2024
Nowym dyrektorem marketingu detalicznego mBanku został Mateusz Żelechowski
Wydarzenia
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
12.02.2024 - 13.02.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
14.03.2024 - 15.03.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
21.03.2024 - 22.03.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
1.02.2024
„Przygotuj się na Privacy Sandbox” – IAB Polska
11.03.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
18.03.2024 - 20.03.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
22.03.2024
semWAW#2
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail