Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Jak wykorzystać konkurencję we własnej strategii content marketingowej?
Agnieszka Tokarska
Analiza i zrozumienie działań konkurentów jest nieodłącznym elementem budowania skutecznej strategii content marketingowej. Pozwala nie tylko na identyfikację swojej obecnej pozycji na rynku, ale przede wszystkim na znalezienie nowych możliwości rozwoju i poprawę wyników.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje auta
Mateusz Lubczański
„Nie zamierzamy z nikim konkurować” – powiedział jeden z dyrektorów chińskiej marki wchodzącej na polski rynek podczas inauguracyjnej imprezy. Nie musiał dodawać: „po prostu ten rynek zdominujemy”. Jeśli spojrzymy na ofertę aut egzotycznie brzmiących brandów, które wjeżdżają do salonów – europejscy producenci sprawiają wrażenie dzieci we mgle.
Espresso
Unilever pozwał sieć handlową Intermarche za kampanię o downsizingu
Polacy nie wierzą promocjom w e-commerce – badanie UCE Research
Visa nawiązuje globalne partnerstwo z zespołami Red Bulla w Formule 1
Trendy zakupowe młodych Polaków w mediach społecznościowych – raport Future Mind
Bartosz Ostałowski ambasadorem Monster Energy
Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w Q3 2023 – wyniki IAB Polska/PwC AdEx
„Kolej na zieloną energię” – nowy mural na podstacji Warszawa Zachodnia
PZU rusza z kolejną odsłoną kampanii ubezpieczeń domów
Piwo po raz pierwszy w historii sponsorem igrzysk olimpijskich
Cena nie jest kluczowa dla konsumentów – badanie EY
Rodziny pod kreską – wyniki badania IQS Family Power
Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logo
Autocentrum AAA Auto z karą ponad 72 mln zł od UOKiK
Mars wprowadza globalną platformę kreatywną repozycjonującą gumy do żucia i rozpoczyna kampanię „MindMouth”
Największe profile na Facebooku w 2023 r. – analiza Sotrendera
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.01.2024
Adam Nietresta i Bartosz Rosochacki w Wec Communication
24.01.2024
Do Adlook dołącza Jakub Kossut
24.01.2024
Michał Stalmaski przechodzi z OS3 do Cape Morris
24.01.2024
Awans w strukturach Growth Team agencji Zenith. Elżbieta Tusień została head of content strategy
Wydarzenia
1.02.2024
„Przygotuj się na Privacy Sandbox” – IAB Polska
22.03.2024
semWAW#2
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
12.02.2024 - 13.02.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.