Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje auta
Mateusz Lubczański
„Nie zamierzamy z nikim konkurować” – powiedział jeden z dyrektorów chińskiej marki wchodzącej na polski rynek podczas inauguracyjnej imprezy. Nie musiał dodawać: „po prostu ten rynek zdominujemy”. Jeśli spojrzymy na ofertę aut egzotycznie brzmiących brandów, które wjeżdżają do salonów – europejscy producenci sprawiają wrażenie dzieci we mgle.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Optymalizacja wizytówek w Google Maps jako dźwignia dla omnichannel
Miłosz Wójcik
Proces zakupowy ewoluował już daleko poza prostą ścieżkę od zainteresowania ofertą do nabycia produktu w trakcie jednej wizyty w sklepie (stacjonarnym lub internetowym). Nowoczesny konsument może zacząć zakupy, używając smartfona w drodze do pracy, kontynuować w przeglądarce na laptopie, a później odwiedzić sklep stacjonarny, żeby przymierzyć lub przetestować interesujący go produkt i kupić go – lub wrócić do domu i kupić online po porównaniu cen w różnych sklepach.
Espresso
„Zawód po 50-tce to już tylko uczucie. Pora to zmienić” – OLX Praca w nowej kampanii
Wystartowała kampania „Pohulaj ze światłowodem jakości Orange”
Cleo w kolejnej kampanii serków Almette
CSR Poland 2024 – konferencja w marcu w Krakowie
Sztuczna inteligencja w mediach – analiza PSMM
Producent smartfonów Realme sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego
TikTok testuje AI Song – narzędzie, które tworzy oryginalne piosenki w różnych językach
Unilever rozpoczyna globalny przetarg mediowy, pierwszy od trzech lat
Powstał „Kaufland World” na platformie Roblox
Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4? – Sempai publikuje raport
„Semiotyka w marketingu” – książka już na rynku
Superbet kontynuuje współpracę z Kanałem Sportowym
Link4 rozstrzyga przetarg na działania performance
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
24.01.2024
Kazimierz Roztocki partnerem w agencji Bridge
23.01.2024
Rafał Jakubowski nowym CMO Santander Bank Polska
22.01.2024
Anna Bielat jako HR manager oraz Wojciech Bębenek w roli SEO experta w MBridge
22.01.2024
Lidia Cybulska awansuje na stanowisko chief sales officer w Grupie Iberion
Wydarzenia
22.01.2024 - 25.01.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
12.02.2024 - 13.02.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
1.02.2024
„Przygotuj się na Privacy Sandbox” – IAB Polska
22.03.2024
semWAW#2
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.