Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING MOBILNY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Po co nosimy urządzenia do noszenia? O wearables i ich roli w naszym życiu
Alicja Kwiatkowska-Kłącz
Na początku pojęcie wearables wiązało się z rozrywką, a droga do serc użytkowników była raczej długa i pełna ślepych uliczek. A jednak coś spowodowało, że lody zostały przełamane. Według danych Deloitte za rok 2022 – 35% Polaków patrzących na swoje nadgarstki zobaczyło tam smartwatcha lub opaskę. Czynnikiem napędzającym tę transformację była pandemia, która wstrząsnęła społeczeństwem na tyle, że postawiliśmy swój dobrostan wysoko wśród życiowych priorytetów.
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS TRENDY
Klocki do zabawy w marketing. Co było piękne i pomysłowe w polskim marketingu i reklamie w 2023 roku?
Jacek Szlak
W kreatywności cenne jest szczególnie wychodzenie poza schematy, łączenie elementów z pozornie odległych dziedzin. W marketingu kreatywność powinna pomagać w poszukiwaniu spójności między poszczególnymi składnikami marketing mixu: produktem, dystrybucją, pozycjonowaniem cenowym i komunikacją marketingową. Oto subiektywny przegląd kreatywnych kampanii z 2023 roku, wskazujący jednocześnie pewne trendy czy zjawiska twórczo wykorzystywane w reklamie.
Espresso
Wedel przerobił reklamę w TV Republika na planszę o mowie nienawiści
Planowanie mediów w dobie AI – raport WARC „The Future of Media 2024”
Spot butów Adidas Predator z udziałem Jude’a Bellinghama z Realu Madryt
Najpopularniejsze profile na Instagramie w 2023 r. – raport Sotrendera
UOKiK nałożył ponad 1,5 mln zł na Duka International za dark patterns
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Havas Media zdobywa budżet mediowy sieci sklepów Deichmann
PKO Bank Polski ogłasza przetarg na cztery agencje eventowe
IAB Polska ogłasza call for papers na Forum IAB 2024
Wpływ makrotrendów na organizacje – raport CGI
Najsilniejsze marki w Polsce – ranking YouGov Best Brands 2023
„I żyli krótko i szczęśliwie” – kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Kampania Nju Mobile z motywem postanowień noworocznych
Charakterystyczne opakowanie w nowej kampanii marki Fantasia
Agencja MoodBoard z dwoma nowymi klientami – grupą Safilo i Crocs
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
19.01.2024
Agnieszka Krynicka i Paulina Grys w zespole obsługi klienta MullenLowe Warsaw
17.01.2024
Awanse i nowe stanowisko w Havas PR Warsaw
17.01.2024
Magda Mazur dyrektor zarządzającą Wydawnictwa Harde, Kamila Hejka-Kado na czele nowo utworzonego działu
17.01.2024
Daniel Franc growth directorem w IPG Mediabrands
17.01.2024
Małgorzata Cegielska kieruje Agencją Reklamy Polskiego Radia
Oferty pracy

/
Wydarzenia
22.01.2024 - 25.01.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
22.03.2024
semWAW#2
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
12.02.2024 - 13.02.2024
9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
6.05.2024 - 10.05.2024
12 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.