Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS TRENDY
Komunikacja kryzysowa i zarządzanie kryzysami w 2023 i 2024 roku
Karolina Janik
Co roku w branży PR wiele mówi się o kryzysach i tym, jak ich unikać. Mimo to 2023 rok przyniósł nam znowu sporo nowości w tym obszarze. Kryzysy były jak zwykle różnorodne i miały różne źródła. Często były efektem dobrych chęci marki, które jednak w zderzeniu z opinią publiczną przekształcały się w trudne do opanowania sytuacje. Od przeglądu minionego roku w komunikacji kryzysowej przejdziemy gładko do przewidywań na rok 2024.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO WIDEOMARKETING
Generatywna AI w marketingu – jak zrobić to dobrze?
Maria Dymitruk, Daniel Kula
Wyobraźmy sobie, że agencja marketingowa, którą klient mocno nakłania do pośpiechu, decyduje się oprzeć przygotowywaną akcję promocyjną na materiałach wygenerowanych przez powszechnie dostępne narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji. Uzyskuje w ten sposób teksty, grafiki, jak i filmy potrzebne do kampanii. Co dalej?
Espresso
Canal+ Polska z karą 46 mln zł od UOKiK
Carrefour wycofuje z półek produkty Pepsi
Prawie połowa Polaków zamierza ograniczyć zbędne wydatki w 2024 r. – Barometr Providenta
„Gotówka wraca” – nowa kampania Plusa
Ruszył nabór wniosków do konkursu Ekspozycja Roku 2023/2024
Bank Pekao promuje aplikację dla przedsiębiorców
WeNet kupuje 5 agencji SEO od Bauer Media Group
On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Emma
UOKiK nałożył ponad 1 mln zł kary na portal Wakacje.pl
„I wracasz do pionu” – nowa odsłona kampanii Żywiec Zdrój Minerals+
Można już zgłaszać firmy do 27. edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”
Już w marcu konferencja semWAW#2
Wystartował konkurs Performance Marketing Diamonds EU [termin zgłoszeń przedłużony]
Na przestrzeni roku nastroje konsumenckie w Polsce mocno w górę – badanie GfK
Razer nawiązuje współpracę z agencją Wec Communication
Personalia
9.01.2024
Do zarządu agencji WebTalk dołącza Jarosław Ziębiński
8.01.2024
Piotr Biela business development managerem w Grupie Blix
8.01.2024
Dorota Haller na czele departamentu w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska
7.01.2024
Nowy przewodniczący Stowarzyszenia Sport Biznes Polska – Tomasz Rożenek
7.01.2024
Mateusz Wisznicki nowym brand managerem Polskiej Ligi Esportowej
Wydarzenia
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
12.02.2024
Szkolenie Optymalizacja treści – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
22.03.2024
semWAW#2
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail