Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO SZTUCZNA INTELIGENCJA WIDEOMARKETING
Generatywna AI w marketingu – jak zrobić to dobrze?
Maria Dymitruk, Daniel Kula
Wyobraźmy sobie, że agencja marketingowa, którą klient mocno nakłania do pośpiechu, decyduje się oprzeć przygotowywaną akcję promocyjną na materiałach wygenerowanych przez powszechnie dostępne narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji. Uzyskuje w ten sposób teksty, grafiki, jak i filmy potrzebne do kampanii. Co dalej?
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
Podsumowanie roku 2023 w SEM
Dorota Kika
W branży SEM to był rok pełen zmian, nowości, automatyzacji i testowania. Ale nie oszukujmy się: od kilku lat każdy rok tak wygląda, a każdy następny będzie wyglądał podobnie. Google ma wiele pomysłów i chętnie je na nas testuje. AI też jest już częścią naszej codzienności. Google dał nam w tym roku sporo szans, aby się z tą sztuczną inteligencją trochę bardziej zaprzyjaźnić. A jeśli nie zaprzyjaźnić, to po prostu zapoznać.
Espresso
IKEA rezygnuje z reklam w TV Republika. Stacja odpowiedziała wezwaniem do bojkotu
Globalna kampania reklamowa Tindera „It Starts with a Swipe” w tegorocznej odsłonie
UOKiK nałożył na T-Mobile Polska ponad 25 mln zł kary
Burger King w Brazylii oferuje zniżki użytkownikom na kacu
Radosław Kotarski w reklamie telewizyjnej Banku Millennium skierowanej do przedsiębiorców
Artykuł powstał we współpracy z ICE Kraków
Jubileusz ICE Kraków – 9 lat działalności centrum kongresowego
Krakowskie Centrum Muzyki ogłosiło konkurs na opracowanie logo i identyfikacji wizualnej
Podsumowanie kampanii promującej turystykę – „Cudowna Podróż”
Christina Aguilera i Latto w kampanii Pyszne.pl
LinkedIn skorzystał na kontrowersjach wokół X i podniósł ceny reklam
Branża artykułów promocyjnych w Polsce – dwa badania PIAP
Hochland zmienia identyfikację wizualną, by wzmocnić distinctive brand assets
„Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!” – kampania i konkurs marki Tarczyński
Sylwia Grzeszczak twarzą kampanii wizerunkowej Radia Zet
Skoki narciarskie i długo nic. Popularność sportów zimowych w badaniu „Sponsoring Monitor 2023”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.01.2024
Dyrektor operacyjną Go+bet została Aleksandra Stolarczyk
4.01.2024
Dominika Jamroz awansowała na PR & influencer marketing team leaderkę w agencji Olive Media
3.01.2024
Marcin Górecki dyrektorem marketingu i komunikacji w polskim oddziale Siemens Mobility
2.01.2024
Anna Gorczyca business intelligence partnerem w agencji badawczej Annalect (OMD Group)
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.