Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
13.12.2023
Jedyne, co zostaje w agencjach reklamowych, to kreatywność. Chcę ją prowadzić do konkretnych rezultatów

Chciałbym, żeby Kierunek Kreatywny był miejscem, do którego klienci przychodzą, kiedy szukają dużych pomysłów, niezależnych od mediów. My im je sprawnie dostarczymy.

O kreatywności, roli agencji reklamowych, a także przetargach rozmawiamy z Albertem Stęclikiem, CEO w agencji Kierunek Kreatywny.
Artykuły
MARTECH TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pytanie o przyszłość CMO. „Musi przestać zajmować się tylko marką”
Jakub Müller
W mijającym roku raporty globalnych analityków komunikacji marketingowej pokazują, jak zmienia się rola dyrektora marketingu w odpowiedzi na inflację i kryzys gospodarczy. W trudnych czasach CMO musi przestać służyć tylko marce, za to skupić się bardziej na rentowności całego biznesu.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
Jak sztuczna inteligencja wpływała na SEO w 2023 roku?
Jakub Barabasz
Optymalizacja wyszukiwarek przechodzi obecnie gwałtowną transformację za sprawą nowych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję. Innowacyjne rozwiązania umożliwiają automatyzację wielu zadań SEO. Dostarczają też kluczowe informacje analityczne, które pomagają poprawiać proces pozycjonowania, zwiększyć ruch organiczny oraz przyspieszyć pracę specjalisty.
Espresso
AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse – raport GroupM
IKEA w świątecznej kampanii zwraca się do introwertyków
„Zwierzę to nie prezent na święta” – kampania stowarzyszenia „Nadzieja na dom”
Dom mediowy Initiative zdobywa budżet mediowy marki Velvet
Koszyk świątecznych produktów droższy o 13% w skali roku – analiza ASM Sales Force Agency
Trwają zgłoszenia do drugiej edycji konkursu Oknoplast for Art
Sztuczna inteligencja przyspiesza rozwój sektora dóbr luksusowych – raport Deloitte
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.12.2023
Łukasz Pytlewski szefem działu danych i analiz w Proxi.cloud
20.12.2023
Dział komunikacji korporacyjnej w Publicis Consultants wzmocniony o dwie specjalistki
20.12.2023
Agnieszka Dębicka i Sławomir Figura na czele działu design & digital development w Publicis Worldwide Poland
19.12.2023
Krzysztof Kozłowski – z inPlus Media do Tailors Group
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.