Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
13.12.2023
Jedyne, co zostaje w agencjach reklamowych, to kreatywność. Chcę ją prowadzić do konkretnych rezultatów

Chciałbym, żeby Kierunek Kreatywny był miejscem, do którego klienci przychodzą, kiedy szukają dużych pomysłów, niezależnych od mediów. My im je sprawnie dostarczymy.

O kreatywności, roli agencji reklamowych, a także przetargach rozmawiamy z Albertem Stęclikiem, CEO w agencji Kierunek Kreatywny.
Artykuły
CONTENT MARKETING EMPLOYER BRANDING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Tiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikToku
Magdalena Marek-Terelak
Jeśli można do czegoś porównać TikToka, to byłby to z pewnością wzburzony ocean. Dlaczego? Bo w tym serwisie cyklicznie zalewają nas fale trendów, doświadczamy przypływów i odpływów popularnych twórców, a jeśli naruszymy prawa autorskie, to czeka nas burza z piorunami w komentarzach. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? I jak znaleźć odpowiedni kierunek w tych odmętach algorytmów?
ANALITYKA INTERNETOWA MARTECH PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Martech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketingu
Dorota Pindel
Świat martechu może być dla wielu przytłaczający. Obiecuje wyjątkowe efekty, ale jednocześnie bywa niedostępny dla osób, które nie mają kompetencji technologicznych. Aby wprowadzić do organizacji technologię wspierającą marketing, należy uważnie rozpoznawać możliwości rynkowe i ostrożnie weryfikować potencjał inwestycyjny. Na początek warto zapoznać się z procesem, który prowadzi do skutecznych implementacji.
Espresso
Sztuczna inteligencja przyspiesza rozwój sektora dóbr luksusowych – raport Deloitte
Trwają zgłoszenia do drugiej edycji konkursu Oknoplast for Art
Handel dominował w reklamie w internecie i radiu, farmaceutyki w telewizji – badanie AdReal listopad 2023
„Mam czas” – świąteczna kampania Providenta
Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg reklamowy marki Lech
Amerykańscy reklamodawcy postulują stworzenie w zarządzie firm stanowiska chief media officer
Delecta z nową kampanią – tym razem o zaufaniu
Bank Millennium promuje aplikację mobilną reklamą nawiązującą do noworocznych postanowień
Afera wizowa, Orlen i Pandora Gate to największe kryzysy wizerunkowe 2023 r. (Kryzysometr)
CSA – nowa agencja w ramach Havas Media Network
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.12.2023
Odszedł Janusz Filipiak, twórca Comarchu
18.12.2023
Daniel Biegaj – z Benefit Systems do start-upu In Gloria
18.12.2023
Grzegorz Krawczyk media product directorem w Ringier Axel Springer Polska
18.12.2023
Trójka nowych partnerów zarządzających w agencji Starcom
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.