Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
13.12.2023
Jedyne, co zostaje w agencjach reklamowych, to kreatywność. Chcę ją prowadzić do konkretnych rezultatów

Chciałbym, żeby Kierunek Kreatywny był miejscem, do którego klienci przychodzą, kiedy szukają dużych pomysłów, niezależnych od mediów. My im je sprawnie dostarczymy.

O kreatywności, roli agencji reklamowych, a także przetargach rozmawiamy z Albertem Stęclikiem, CEO w agencji Kierunek Kreatywny.
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARTECH PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Martech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketingu
Dorota Pindel
Świat martechu może być dla wielu przytłaczający. Obiecuje wyjątkowe efekty, ale jednocześnie bywa niedostępny dla osób, które nie mają kompetencji technologicznych. Aby wprowadzić do organizacji technologię wspierającą marketing, należy uważnie rozpoznawać możliwości rynkowe i ostrożnie weryfikować potencjał inwestycyjny. Na początek warto zapoznać się z procesem, który prowadzi do skutecznych implementacji.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Świąteczne nowości reklamowe? Tutaj nowsze przegrywa ze starszym
Mateusz Lubczański
Wydawałoby się, że świąteczne kampanie reklamowe – jako te bardzo istotne dla marek – powinny być świeże, odwoływać się do ostatnich trendów i wspinać na wyżyny kreatywności. Tymczasem okazuje się, że podczas zimy jesteśmy niczym inżynier Mamoń i lubimy w reklamie te motywy, które doskonale znamy.
Espresso
Afera wizowa, Orlen i Pandora Gate to największe kryzysy wizerunkowe 2023 r. (Kryzysometr)
„Słyszymy was” – kampania Funduszu Feministycznego
Pięć globalnych makrotrendów, które będą oddziaływać na biznes i społeczeństwo 2024 r. – raport Accenture
Agencja Walk Creative rozpoczyna obsługę firmy tuneli aeorodynamicznych Flyspot
Agencja Webrange zmieniła się w Range
Google przegrał proces z Epic Games o nadużywanie dominującej pozycji na rynku aplikacji
„Ciemna strona start-upów” – ukazała się nowa książka Szymona Janiaka
„Mam czas” – świąteczna kampania Providenta
Świąteczna kampania majonezu Mosso
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
14.12.2023
Troje nowych ekspertów na kierowniczych stanowiskach w MediaMarktSaturn Polska
14.12.2023
Paweł Sobczak: z PR Calling do inPlus Media
14.12.2023
Robert Moreń dyrektorem ds. korporacyjnych w Mars Wrigley Polska
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.