Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Świąteczne nowości reklamowe? Tutaj nowsze przegrywa ze starszym
Mateusz Lubczański
Wydawałoby się, że świąteczne kampanie reklamowe – jako te bardzo istotne dla marek – powinny być świeże, odwoływać się do ostatnich trendów i wspinać na wyżyny kreatywności. Tymczasem okazuje się, że podczas zimy jesteśmy niczym inżynier Mamoń i lubimy w reklamie te motywy, które doskonale znamy.
MARTECH TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Modelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencji
Katarzyna Królak-Wyszyńska
Wprowadzenie AI do strategii i modelu biznesowego organizacji staje się kluczowym czynnikiem sukcesu. Nadanie strategicznego znaczenia transformacji AI wymaga ogromnego wysiłku, jednak te firmy, które go wykonają, staną się liderami jutra. Te, które nie podążą tą ścieżką, prawdopodobnie z czasem przestaną istnieć.
Espresso
Wybory, Oppenheimer, Znachor, Beyoncé i memy „bejba” – Google podsumowuje rok w wyszukiwarce
OLX z zarzutami UOKiK za system zamieszczania opinii
Pandora zmienia rytm serca w multimedialny pokaz
Wystartowała III edycja konkursu Loyalty Heroes na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r.
Pomoc charytatywna w gazetkach promocyjnych – kampania Fundacji Dobra Fabryka
Swarovski muralem promuje świąteczną kolekcję biżuterii
Olga Kalicka i Maciej Musiał w kampanii marki Electrolux
Selgros wybiera Brand New Galaxy do stworzenia nowej komunikacji marki
Heinz rozstrzygnął przetarg na agencję w Polsce
„Ciemna strona start-upów” – ukazała się nowa książka Szymona Janiaka
Google przegrał proces z Epic Games o nadużywanie dominującej pozycji na rynku aplikacji
Gaming z nietrafionym marketingiem – tylko 1/6 badanych sądzi, że marki wiedzą, jak komunikować się z graczami
„Teraz mnie widzisz?” – kampania społeczna Fundacji Avalon
Polska wyprzedza Europę pod względem tempa rozwoju e-commerce – raport CBRE
Kampania „Mamy czas na zdrowie” o tym, że mamy nie mają czasu na wyzdrowienie, kiedy chorują
Kampania dla kupujących samochód: „Wybór dealera ma znaczenie”
OMD Group obroniła budżet Berlin-Chemie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
12.12.2023
Altavia Kamikaze + K2 rozwija zespół people&culture. Do agencji dołączają Aleksandra Zwolińska-Czuba i Patrycja Kruszyńska
12.12.2023
Anna Gajewicz nową dyrektor marketingu OSM Piątnica
11.12.2023
Nowy dyrektor sprzedaży w Hochland Polska – Tomasz Podolski
Wydarzenia
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2024 - 18.04.2024
IV Forum Loyalty Planet 360∘
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.