Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Jak sztuczna inteligencja pomaga w pozycjonowaniu stron WWW?
Mateusz Malinowski
Coraz więcej użytkowników zaczyna regularnie korzystać z narzędzi opartych na AI w celu optymalizacji i przyspieszenia swojej pracy. Wśród tych użytkowników są m.in. eksperci marketingu internetowego, w tym specjaliści SEO.
BADANIA MARKETINGOWE PUBLIC RELATIONS
Public relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowa
Karolina Krzeska
W Polsce PR odgrywa coraz ważniejszą rolę w kontekście zarówno biznesowym, jak i społecznym. Od 2009 roku branża ciągle rozwija się oraz poszerza swoje kompetencje, dostosowując się do zmieniającego się świata. Świadczy o tym wzrost liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw.
Espresso
Pantone przedstawia kolor roku 2024
UOKiK weryfikuje praktyki subskrypcyjne m.in. firm Amazon, Apple, Google, Netflix
Rośnie zadowolenie Polaków z obsługi klienta, ale ciągle jest sporo do poprawy – badanie SW Research
Aniołowie w reklamie BMW i5
Świąteczny budżet Polaków, czyli kiedy, ile i na co wydajemy w święta Bożego Narodzenia? – badanie Mastercard
Trefl reklamuje grę Spy Guy na outdoorze
Kampania Szlachetnej Paczki „Razem stać nas na dobro”
Heineken Global Shared Services rozpoczął pierwszą kampanię employer brandingową w Polsce
Trendy, które znacząco wpłyną na pracę marketerów w 2024 r. – Kantar publikuje „Marketing Trends 2024”
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 r.? – pokazuje to Kryzysometr
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę o 4,6% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost o 3,2%
Raport „CSR w praktyce” – 84% firm prowadzi działania mające na celu walkę ze zmianami klimatu
Marki Unilevera oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2024
Polacy mniej wydają na prezenty dla dzieci – badanie Dentsu Polska
Szwajcarski McDonald’s oferuje pojedynczego McNugettsa w 40. rocznicę tej pozycji w menu
OLX wybiera agencje VMLY&R i Przestrzeń na 2024 r.
Personalia
7.12.2023
Lidia Tofil obejmuje stanowisko head of events w Warsaw Creatives
6.12.2023
Grzech Luft nowym head of creation w Cape Morris
Wydarzenia
12.02.2024
Szkolenie Optymalizacja treści – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.04.2024 - 18.04.2024
I ❤️ Marketing & Technology
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail