Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PUBLIC RELATIONS
Public relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowa
Karolina Krzeska
W Polsce PR odgrywa coraz ważniejszą rolę w kontekście zarówno biznesowym, jak i społecznym. Od 2009 roku branża ciągle rozwija się oraz poszerza swoje kompetencje, dostosowując się do zmieniającego się świata. Świadczy o tym wzrost liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw.
FELIETON MARTECH SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
AI ante portas – duch zaklęty w maszynie
dr Mirosław M. Bujko
Obawy przed „duchem zaklętym w maszynie” ludzkość generowała od momentu, w którym udało się jej stworzyć pierwszą maszynę „myślącą”. Już w 1495 roku Leonardo da Vinci zaprojektował mechanicznego rycerza naśladującego ruchy walczącego człowieka. Do czasów współczesnych powstało setki tysięcy projektów i prototypów „myślących” maszyn.
Espresso
Konkurs na najlepsze kampanie digital – IAB Mixx Awards 2023 rozstrzygnięty
Czy Polacy są tradycjonalistami w kwestii świąt, prezentów i tradycji świątecznych – badanie IBRiS
„Prezenty zostają z nami na zawsze” – świąteczna kampania wizerunkowa Carrefoura
Sportowcy, Anna Lewandowska, Mickiewicz, Prus i „Raport o biedzie” – kampania Szlachetnej Paczki
Handlowcy i marketingowcy stawiają na rozwój i jakościowe przywództwo – badanie firmy Michael Page
Jakie trendy będą kształtować handel spożywczy w przyszłości? – raport Inquiry
„Tak proste, że weź!” – kampania Virgin Mobile
Podsumowanie konferencji PR w Samorządzie i Administracji
InPost sponsorem Newcastle United
Tchibo wybrało GoldenSubmarine do obsługi social media
Nowa wersja przeboju Elektrycznych Gitar „Włosy” w kampanii Volkswagena
Na prezenty średnio wydamy niemal 750 zł – Barometr Providenta
„Podaruj zdrowie w prezencie” – Prezentownik Humanitarny Lekarzy bez Granic
Ponad 80 proc. Polaków wsparło w ostatnim roku wybraną akcję charytatywną – raport Alior Banku i Mastercard
Czy polscy konsumenci sceptycznie odnoszą się do zmian logotypów marek? – badanie SW Research
Bukmacher Fortuna promuje swoje nowości produktowe
Cukier Królewski uruchamia lodówki społeczne w akcji z influencerkami
Amnesty International wybrała Starcom
Polska Izba Przemysłu Targowego świętowała swoje 30-lecie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.12.2023
Ika Kamińska-Kohutnicka nową członkinią zarządu spółki Accorp, właściciela Instytutu Badań Pollster
5.12.2023
Gabriela Bar-Rutkowska dołączyła do zespołu ekspertów ESG 24/7Communication
5.12.2023
Marcin Sałański nowym head of communications Nextbike
5.12.2023
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RASP. Mariusz Wąsiński chief revenue officerem
5.12.2023
Agnieszka Czarnecka nową senior account manager w Kerris
Wydarzenia
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.