Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARTECH SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
AI ante portas – duch zaklęty w maszynie
dr Mirosław M. Bujko
Obawy przed „duchem zaklętym w maszynie” ludzkość generowała od momentu, w którym udało się jej stworzyć pierwszą maszynę „myślącą”. Już w 1495 roku Leonardo da Vinci zaprojektował mechanicznego rycerza naśladującego ruchy walczącego człowieka. Do czasów współczesnych powstało setki tysięcy projektów i prototypów „myślących” maszyn.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?
Wojciech Stola
Docieranie z ponownym przekazem do selektywnie gromadzonych grup odbiorców jest kwintesencją wszelkich działań prowadzonych w systemach reklamowych, zwłaszcza w Meta Ads. Dotyczy to zarówno kampanii sprzedażowych, jak i pozyskujących kontakty, czy jakichkolwiek innych konwersji. Kluczowe staje się pozyskiwanie nowych odbiorców w ramach konkretnych założeń (na podstawie persony, profilu idealnego klienta, dostępnych danych demograficznych, zachowań) za pomocą kampanii kierowanych do nowych użytkowników, a następnie przez kampanie remarketingowe.
Espresso
Świąteczna kampania Allegro porusza temat mijającego czasu
„Hit Reset with Gillette” – globalna kampania Gillette skierowana do graczy
Bauer Media Group wprowadza nową identyfikację wizualną
Jak widzowie nawigują w świecie wielu ekranów, treści i mediów – raport „Wideonauci 2023” Nielsena
#EndGenderStereotypes – kampania KE zwalczająca stereotypy dotyczące płci
Joanna Krupa ambasadorką Game4Planet – projektu sklepu z używaną odzieżą
„Edytuj zakład: teraz to możliwe” – nowa kampania produktowa Betclic
Miele wybiera Spark Foundry
Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka śpiewają w świątecznym spocie T-Mobile
Margaret z zarzutami o reklamę alkoholu w mediach społecznościowych
CMO mniej zainteresowani zrównoważonym rozwojem, a bardziej AI
„W skrócie” – kampania poszerzająca świadomość Polaków o HIV
Ukazał się raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”
Dan Cake proponuje na święta własne, gotowe ciasta
Allegro rozstrzygnęło przetarg na obsługę strategiczną, kreatywną i mediową
Powstała agencja SEM House w ramach Grupy RTB House
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
1.12.2023
Łukasz Sadłek szefem sprzedaży w Headz Marketing Partner
1.12.2023
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless
1.12.2023
Jędrzej Matla p.o. dyrektora technologii i produktu reklamowego WP Media
Wydarzenia
5.12.2023
Gala IAB Mixx Awards 2023
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.