Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EDUKACJA MARKETINGOWA
Artykuł powstał we współpracy z CKP Uczelni Łazarskiego
Usługi edukacyjne trampoliną do budowania autentycznych relacji
Daria Krupińska
Na rynku usług edukacyjnych w zakresie kształcenia podyplomowego komunikacja korporacyjna jest realnym wsparciem dla procesu rekrutacyjnego i kluczowym elementem w budowaniu pozycji. To, co jednak najbardziej wzmacnia wizerunek, przewagę konkurencyjną oraz zwiększa wyniki sprzedażowe, to sprawnie funkcjonująca w przestrzeni publicznej kadra wykładowców, z którą możliwe jest realizowanie unikatowych projektów komunikacyjnych i budowanie trwałej relacji z otoczeniem opartej na wzajemnym szacunku i szczerości.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?
Wojciech Stola
Docieranie z ponownym przekazem do selektywnie gromadzonych grup odbiorców jest kwintesencją wszelkich działań prowadzonych w systemach reklamowych, zwłaszcza w Meta Ads. Dotyczy to zarówno kampanii sprzedażowych, jak i pozyskujących kontakty, czy jakichkolwiek innych konwersji. Kluczowe staje się pozyskiwanie nowych odbiorców w ramach konkretnych założeń (na podstawie persony, profilu idealnego klienta, dostępnych danych demograficznych, zachowań) za pomocą kampanii kierowanych do nowych użytkowników, a następnie przez kampanie remarketingowe.
Espresso
Burger King przerobił piosenkę „Driving home for Christmas” tak, żeby wskazywała drogę do lokali drive-thru
Orlen przedłuża współpracę z Robertem Kubicą
Polacy lubią spotkania ze znajomymi, ale najchętniej odwiedzając się w domach – badanie Kantar i Freenow
Zielony Mikołaj w reklamie kredytu gotówkowego VeloBanku
Kappahl współpracuje z agencjami z grupy Creative Brand Stories
Diageo wykorzystało AI, by docierać z reklamami do osób pijących whiskey
Artykuł dostępny bez logowania
Agencja Video Brothers krytyczna wobec planowanego Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. IAA Polska odpowiada
Lot akrobacyjny w aktywacji influencerskiej marki Vistula
Aktorka Julia Kamińska w kampanii telewizyjnej HalfPrice
TVP ogłosiła aukcję sponsoringu aplikacji sportowej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.11.2023
Marcin Ciężki na czele Clear Channel Poland
28.11.2023
Nowy dział sprzedaży w Spicy Mobile
Wydarzenia
5.12.2023
Gala IAB Mixx Awards 2023
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.