Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Dlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowych
Agnieszka Indebska
8 listopada w McDonald’s wylądował wyczekiwany co roku o tej porze burger drwala. Budzi emocje nie po raz pierwszy, bo na polskim rynku zadebiutował w menu sezonowym „maczka” na przełomie 2011 i 2012 roku. A w tym sezonie jego pojawienie się rozpala nas jeszcze intensywniej, do czego z pewnością przyczyniła się historia pani Heni i interwencja Dody, a także wykres pokazujący wzrost ceny najbardziej wyczekiwanej buły na przestrzeni lat. Niezorientowanych odsyłam do internetów.
EDUKACJA MARKETINGOWA
Artykuł powstał we współpracy z CKP Uczelni Łazarskiego
Usługi edukacyjne trampoliną do budowania autentycznych relacji
Daria Krupińska
Na rynku usług edukacyjnych w zakresie kształcenia podyplomowego komunikacja korporacyjna jest realnym wsparciem dla procesu rekrutacyjnego i kluczowym elementem w budowaniu pozycji. To, co jednak najbardziej wzmacnia wizerunek, przewagę konkurencyjną oraz zwiększa wyniki sprzedażowe, to sprawnie funkcjonująca w przestrzeni publicznej kadra wykładowców, z którą możliwe jest realizowanie unikatowych projektów komunikacyjnych i budowanie trwałej relacji z otoczeniem opartej na wzajemnym szacunku i szczerości.
Espresso
Znamy nagrodzonych w konkursie Innovation 2023
IAA Polska inicjuje Okrągły Stół Influencer Marketingu
Mniej Polaków narzeka na złą sytuację finansową – badanie GfK an NIQ Company
Microsoft w świątecznej reklamie przekształcił wspomnienia w obrazy
Żabka wybrała Gong na swoją agencję strategiczno-kreatywną
Radosne momenty dnia bez zakłóceń w reklamie Mel Max Actigel
Plus promuje ofertę na kartę i ofertę 5G 3x Naj
Premiera raportu Brandly360 „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?” już 29 listopada
Agencje Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Publicis obronił budżet marki Berlinki
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.11.2023
Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu, Emil Nowiński dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska
23.11.2023
Digital strategy directorką w OMD Group została Agnieszka Petla
23.11.2023
Agnieszka Godlewska prezesem zarządu Digital Network
Wydarzenia
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
5.12.2023
Gala IAB Mixx Awards 2023
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.