Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Optymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?
Michał Pustuł
Black Week to czas atrakcyjnych wyprzedaży, dużych rabatów i rekordowych obrotów. Naturalnie w związku z tym październik i listopad stają się najważniejszymi miesiącami dla wielu marketerów. Ale czy dla wszystkich? I co z SEO? Czy jest jeszcze szansa na podkręcenie ruchu organicznego w ostatnim tygodniu przed Black Friday?
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARTECH PUBLIC RELATIONS TRENDY
Jak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźni
Jakub Turniak
Wykorzystanie AI w działaniach marketingowych to trend, który będzie przybierał na sile. Korzyści ze wspomagania się sztuczną inteligencją są nie do przecenienia: od wsparcia automatyzacji procesów sprzedaży, przez lepszą analizę zachowań konsumentów, optymalizację obsługi, przewidywanie trendów konsumenckich, do imponujących kreacji oraz mechanizmów kampanii. Towarzyszy temu sporo obaw, ale tym razem dajmy się ponieść przykładom sięgania po sztuczną inteligencję przez co odważniejsze marki.
Espresso
„Przetargowe bingo” – kampania branży komunikacji marketingowej dotycząca praktyk przetargowych
Philip Colbert dokończył „Madonnę z Manchesteru” Michała Anioła dla OnePlus Open
Unilever udostępni konkurencji swoje patenty lodów
Zespół Jarzębina promuje makaron Lubelli z jajami od kur z wolnego wybiegu
Dentsu i Warszawa uruchomiły pierwsze w Polsce radio, w którym rośliny mają głos. To Hydrostacja
„Twoja stara przepala budżet” – agencja Mediovo reklamuje się na nośnikach OOH
Startuje 2. edycja konkursu dla firm CSR Poland Awards
Microsoft w świątecznej reklamie przekształcił wspomnienia w obrazy
Bożonarodzeniowa kampania marki E.Wedel
„Podaruj Wigilię” – akcja fundraisingowa Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich
Coraz częściej robimy zakupy w internecie – raport Inquiry
Jan Błachowicz ambasadorem marki Betclic
Przed świętami Polacy będą oszczędzać, ale nie tak mocno jak przed rokiem – badanie GfK
Powstała nowa agencja komunikacji RedRaccoon
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.11.2023
Przemysław Całka kieruje nowym działem research & development w Endorfina Events
20.11.2023
Wincenty Kokot na czele nowego zespołu ESG w strukturach GoldenSubmarine
20.11.2023
Agnieszka Kosik nowym CEO w Brainlabs
Wydarzenia
22.11.2023 - 24.11.2023
XVIII Ogólnopolska Konferencja PR w Samorządzie i Administracji
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.