Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARTECH PUBLIC RELATIONS TRENDY
Jak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźni
Jakub Turniak
Wykorzystanie AI w działaniach marketingowych to trend, który będzie przybierał na sile. Korzyści ze wspomagania się sztuczną inteligencją są nie do przecenienia: od wsparcia automatyzacji procesów sprzedaży, przez lepszą analizę zachowań konsumentów, optymalizację obsługi, przewidywanie trendów konsumenckich, do imponujących kreacji oraz mechanizmów kampanii. Towarzyszy temu sporo obaw, ale tym razem dajmy się ponieść przykładom sięgania po sztuczną inteligencję przez co odważniejsze marki.
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY RETAIL MEDIA
Twój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyle
Maciej Grams
Jedna trzecia polskich internautów rozpoczyna ścieżkę zakupową od platform e-commerce i na nich finalizuje swoje transakcje. Nic więc dziwnego, że retail media są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów reklamowych online. I nie jest wcale tak, że tylko duzi gracze, jak Allegro czy Empik, mają możliwość monetyzowania udostępnianej u siebie powierzchni.
Espresso
Apple i IBM wstrzymują reklamy na X po antysemickim tweecie Elona Muska
Beztroska radość w każdym wieku. Świąteczna reklama Amazona
Dove i Open Source Afro Hair Library stworzyły przewodnik po kodowaniu afrykańskich włosów w grach
Święto kreatywności w Warszawie – konferencja Imagination Day Cannes Lions 2023
Polacy nie płacą rachunków na czas i coraz rzadziej czują się z tego powodu winni – raport Intrum
Aktywacja marki Cin&Cin Free „Freewolucja”
„Wyjątkowe Święta Bożego Narodzenia” – reklama Lidla
Świąteczne kampanie reklamowe Plusa
Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3D
Osoby 45+ doceniają technologię bardziej niż młodsi Polacy – badanie ING
„Polskie słodycze na polskie święta” – świąteczna kampania reklamowa firmy Colian
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
18.11.2023
Marta Czapkova awansuje na COO w agencji interaktywnej Honki
17.11.2023
Dominika Bombik dyrektorem marketingu BPI Real Estate
Wydarzenia
22.11.2023
„Loteria w dwa tygodnie dla każdego” – bezpłatny webinar
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.11.2023 - 24.11.2023
XVIII Ogólnopolska Konferencja PR w Samorządzie i Administracji
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
16.09.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.