Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY RETAIL MEDIA
Twój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyle
Maciej Grams
Jedna trzecia polskich internautów rozpoczyna ścieżkę zakupową od platform e-commerce i na nich finalizuje swoje transakcje. Nic więc dziwnego, że retail media są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów reklamowych online. I nie jest wcale tak, że tylko duzi gracze, jak Allegro czy Empik, mają możliwość monetyzowania udostępnianej u siebie powierzchni.
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Sfera w Las Vegas. Dzieło inżynierii, przyszłość rozrywki czy nietrafiona inwestycja?
Mateusz Lubczański
Kiedy gigantyczne oko w centrum Las Vegas rozglądało się dookoła, nagranie tego zjawiska łatwo było uznać za wyszukany efekt specjalny. Tymczasem Sfera, czyli swego rodzaju olbrzymi billboard istnieje naprawdę – choć boryka się z problemami godnymi pionierów.
Espresso
Beztroska radość w każdym wieku. Świąteczna reklama Amazona
McDonald’s w Łodzi jako wielka planszówka promuje Burger Drwala
Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię – KFC żartuje z próśb klientów w świątecznym spocie
Co prognozuje Kantar Media dla rynku medialnego na rok 2024?
Kampania marki Tymbark zachęca do rozpoczynania dnia od soku
Kampania internetowa Banków Spółdzielczych BPS z lokalizacją użytkownika
BNP Paribas Real Estate Poland wybrało agencję public relations
Chloë Sevigny w świątecznej kampanii Zalando „Twoja Historia. Twój Prezent”
„Święta bez bliskich nie cieszą” – świąteczna kampania SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce
62 nominacje do nagród IAB Mixx Awards 2023
Trzy czwarte firm wdraża ESG, ale tylko jedna trzecia odpowiednio dba o kwestie społeczne
Aldi promuje zero waste kampanią „W Aldi zyskujesz, gdy nie marnujesz”
Aktywacja marki Cin&Cin Free „Freewolucja”
Sotrender odświeża logo
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.11.2023
Sebastian Starczewski dołącza do Vision & People
15.11.2023
Erik Rylski CMO Grupy Selena
15.11.2023
Magdalena Dymek i Paulina Woźniak awansowały w zespole Triple PR
15.11.2023
Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska awansowały w Saatchi & Saatchi
15.11.2023
Aleksandra Kołakowska i Katarzyna Rodzoch awansują w dziale lifestyle agencji Big Picture
15.11.2023
Aniela Radomska obejmuje stanowisko head of lifestyle w agencji Imagine Nation
Wydarzenia
22.11.2023 - 24.11.2023
XVIII Ogólnopolska Konferencja PR w Samorządzie i Administracji
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
22.11.2023
„Loteria w dwa tygodnie dla każdego” – bezpłatny webinar
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.