Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Artykuł powstał we współpracy z mBankiem
„Technologia do usług” – mBank wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Redakcja
Pod hasłem „mBank. Technologia do usług” wystartowała szerokozasięgowa kampania reklamowa banku. Ma na celu przekazanie założeń nowej strategii marketingowej. Jakie wartości za nią stoją i jak przekładają się na nowe pozycjonowanie marki?
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY
Co Pandora Gate zmieni w komunikacji marek? Klucz do przyszłości jest w przeszłości
Jakub Müller
Marketing zmienia narzędzia, bo natura człowieka jest niezmienna. Od influencerów po retail media – globalni reklamodawcy nie zrezygnują z treści powierzchownych, ale angażujących. Szukają sposobów, jak połączyć je z tradycyjnymi formami promocji, jak sponsoring sportowy.
Espresso
Świąteczna reklama Tyskiego z Dowborem i Koroniewską wywołała oburzenie. Jan Śpiewak zapowiada zawiadomienie prokuratury
Disney ze świąteczną kampanią o wielkiej mocy życzeń
Piotr Żyła woli banany od bułki w spocie marki Yellow (Citronex)
„Tyskie funduje 5 mln posiłków dla potrzebujących” – Dowbor i Koroniewska w kampanii piwa wspierającego Banki Żywności
„Promocje nie na żarty” – Karol Strasburger w kampanii sieci X-kom na Black Month
Postapokaliptyczne wizje świata w kampanii „Gdyby nie było…”
Tic Tac przypomina w kampanii, że ma inne smaki poza miętowym
Tarczyński rusza z kampanią reklamową „Oglądamy – przekąszamy”
VeloBank przedłużył współpracę z Altavia Kamikaze + K2
Znamy nagrodzonych w 24. edycji Effie Awards Poland
„Kobieta musi być do wyboru” – kampania marki Yes wykorzystująca wiersz Wisławy Szymborskiej
Answear.Lab walczy na ulicach Warszawy ze stereotypami na temat feminizmu
UNICEF Polska zachęca reklamą do przekazania w testamencie części spadku na jego rzecz
Publicis wprowadza kodeks współpracy dla influencerów
Tomasz Kot w kolejnej kampanii Blika
#NaMieścieMówią – kampania promocyjna klubów fitness należących do grupy Medicover
Kampania na rzecz zdrowia psychicznego „Spotkajmy się w dialogu”
Świąteczne kampanie Orange dla klientów indywidualnych i firm
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.11.2023
Patricia Smoleń awansuje na stanowisko director of influencer marketing & relations w Warsaw Creatives
6.11.2023
Stanisław Dojs nowym PR managerem Hyundai Motor Poland
6.11.2023
Marzena Zabielska na nowo utworzonym stanowisku sales director w Ringier Axel Springer Polska
6.11.2023
Sebastian Hejnowski został szefem regionu wschodniego EMEA w grupie SEC Newgate
Wydarzenia
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
17.11.2023
semWAW – edycja startup
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
16.09.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.11.2023
IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.