Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?
Patryk Goławski
Performance Max to jeden z dostępnych rodzajów kampanii w ekosystemie Google Ads, korzystający z potencjału uczenia maszynowego. Jeśli chcesz w pełni cieszyć się możliwościami tej formy reklamy, musisz zrozumieć sposób jej działania oraz poznać funkcjonalności dostępne dla reklamodawców. Jedną z opcji są tzw. audience signals, czyli sygnały dotyczące odbiorców.
KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Jak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywności
Dorota Pindel
Rozwój kreacji to najczęściej duże wyzwanie, którego w wielu wypadkach nie da się przeprowadzić bez udziału innych części agencji. Istnieją jednak sposoby na to, by kreacja mogła rozwijać się również niezależnie.
Espresso
„Wszystko, co powiedziałem, jest kłamstwem” – wyznaje raper Słoń w filmie Otwartych Klatek
Mural Prince Polo na stulecie fabryki Mondelez w Cieszynie
Podejście pokolenia Z i Silver do oszczędzania w badaniu Credit Agricole
Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty – badanie GfK
Nadal jest drogo, ale już mniej dotkliwie – raport Inquiry
Decathlon sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Wybrano najlepsze kampanie marketingowe na TikToku, wręczono TikTok Ad Awards
Krzysztof Ibisz i reklama 3D DOOH w kampanii klubów Zdrofit (Benefit Systems)
Zaledwie połowa Polaków uzbierała oszczędności dające im poczucie bezpieczeństwa – „Barometr Providenta”
Stabilne nastroje konsumenckie w Polsce – badanie GfK
Agencja V&P zmienia nazwę na Vision & People
Agencja public relations Opublikowani otworzyła biuro w Krakowie
Personalia
31.10.2023
Justyna Modzelewska przechodzi z Dentsu X do Cape Morris
Wydarzenia
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.11.2023
IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.07.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.11.2023
13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
17.11.2023
semWAW – edycja startup
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail