Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?
Patryk Goławski
Performance Max to jeden z dostępnych rodzajów kampanii w ekosystemie Google Ads, korzystający z potencjału uczenia maszynowego. Jeśli chcesz w pełni cieszyć się możliwościami tej formy reklamy, musisz zrozumieć sposób jej działania oraz poznać funkcjonalności dostępne dla reklamodawców. Jedną z opcji są tzw. audience signals, czyli sygnały dotyczące odbiorców.
KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Jak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywności
Dorota Pindel
Rozwój kreacji to najczęściej duże wyzwanie, którego w wielu wypadkach nie da się przeprowadzić bez udziału innych części agencji. Istnieją jednak sposoby na to, by kreacja mogła rozwijać się również niezależnie.
Espresso
„Wszystko, co powiedziałem, jest kłamstwem” – wyznaje raper Słoń w filmie Otwartych Klatek
Mural Prince Polo na stulecie fabryki Mondelez w Cieszynie
Podejście pokolenia Z i Silver do oszczędzania w badaniu Credit Agricole
Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty – badanie GfK
Nadal jest drogo, ale już mniej dotkliwie – raport Inquiry
Decathlon sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Wybrano najlepsze kampanie marketingowe na TikToku, wręczono TikTok Ad Awards
Krzysztof Ibisz i reklama 3D DOOH w kampanii klubów Zdrofit (Benefit Systems)
Zaledwie połowa Polaków uzbierała oszczędności dające im poczucie bezpieczeństwa – „Barometr Providenta”
Stabilne nastroje konsumenckie w Polsce – badanie GfK
Agencja V&P zmienia nazwę na Vision & People
Agencja public relations Opublikowani otworzyła biuro w Krakowie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
31.10.2023
Justyna Modzelewska przechodzi z Dentsu X do Cape Morris
Wydarzenia
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.11.2023
IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
7.11.2023
13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
17.11.2023
semWAW – edycja startup
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.