Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Jak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywności
Dorota Pindel
Rozwój kreacji to najczęściej duże wyzwanie, którego w wielu wypadkach nie da się przeprowadzić bez udziału innych części agencji. Istnieją jednak sposoby na to, by kreacja mogła rozwijać się również niezależnie.
MARTECH PRAWO SZTUCZNA INTELIGENCJA
Uważaj, co wklejasz do promptu, czyli o ochronie informacji w dobie generatywnej AI
Maria Dymitruk, Daniel Kula
Podaje się, że nawet do 11% danych firmowych oraz dotyczących klientów wklejanych przez pracowników do ChataGPT mogą stanowić dane poufne [1]. Aby zobrazować konsekwencje tego stanu rzeczy, wystarczy przypomnieć kilka przykładów.
Espresso
Zygmunt Chajzer w nowej kampanii Atlasa. Reżyserem spotu twórca „Znachora”
Salesforce Shopping Index Q3 2023 – kupujący grają na zwłokę
Aldi blokuje użytkowników w social mediach w Niemczech. Autorzy rasistowskich komentarzy nawołują do bojkotu
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany” już 7 grudnia
STS w kampanii wyborczej zrealizował akcję typowania wyników wyborów parlamentarnych
Konsumenci nie oszczędzają na cyfrowych usługach dla domu – badanie EY
Powstał Art Corner by Porsche Centrum Poznań
Polacy chcą kupować odpowiedzialnie – raport e-Izby „Odpowiedzialny e-commerce”
Nike i Dove wprowadziły globalny zestaw narzędzi poprawiających samoocenę sportową nastoletnich dziewcząt – Body Confident Sport
Wojciech Baranowski i influenerzy w piosence „Wróć” promują Alior Bank
„Różne twarze polskiego gracza 2023” – raport HP o naturze gamerów i ich „guilty pleasures”
Humorystyczny spot fasolki Heinza bez żadnych dialogów
Empik kończy 75 lat i rozpoczyna kampanię urodzinową
Wystartowała nowa edycja programu Carlsberg Polska „Trzeźwo myślę”
Decathlon sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Agencja OneMulti z pięcioma nagrodami w konkursie PRGN Awards 2023
Personalia
27.10.2023
Paulina Matuszkiewicz objęła stanowisko head of sales w agencji Lifetube
Oferty pracy

/
Wydarzenia
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.11.2023
IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
7.12.2023
Konferencja „Reklamuję etycznie 2023 – algorytmy zmiany”
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
7.11.2023
13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
17.11.2023
semWAW – edycja startup
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
15.07.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
26.08.2024 - 27.08.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.