Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARTECH PRAWO SZTUCZNA INTELIGENCJA
Uważaj, co wklejasz do promptu, czyli o ochronie informacji w dobie generatywnej AI
Maria Dymitruk, Daniel Kula
Podaje się, że nawet do 11% danych firmowych oraz dotyczących klientów wklejanych przez pracowników do ChataGPT mogą stanowić dane poufne [1]. Aby zobrazować konsekwencje tego stanu rzeczy, wystarczy przypomnieć kilka przykładów.
BADANIA MARKETINGOWE BRAND HERO DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Charakterystyczne zasoby marek ciągle mało charakterystyczne
Jakub Müller
Distinctive brand assets, czyli charakterystyczne zasoby marki to elementy, które nie są nazwą, ale przywołują markę w pamięci odbiorców. Wyniki nowego globalnego badania nie są jednak optymistyczne. Mniej niż jedna piąta (15%) zasobów marek to te naprawdę charakterystyczne.
Espresso
Sanah z własną linią trzech produktów w Żabce
Adidas zastąpi 4F w roli sponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego
W Polsce pogłębiają się regionalne dysproporcje w sile nabywczej konsumentów
Marka Kubota wystartowała z kampanią wizerunkową „Podstawa komfortu”
„Na fali inspiracji” – surferzy w nowej odsłonie kampanii Inspired by Kia
UOKiK pracuje nad uporządkowaniem rynku reklamy w mediach społecznościowych
Agencja Warsaw Creatives rozpoczyna program stażowy dla studentów
Kolejny etap kampanii reklamowej „Twoja Fantasia. Twój wybór”
Humorystyczna kampania cateringu Pomelo
„A Ty co byś zrobił, gdyby nie było jutra?”. Fundacja Onkologiczna Rakiety prowadzi kampanię profilaktyczną
Pepco rozpoczęło kampanię „Dom zaczyna się od serca”
YSL Beauty z międzynarodową kampanią „Miłość to nie przemoc” w Polsce
Reckitt rusza z kampanią na temat leczenia infekcji dróg oddechowych
Adam Sztaba twarzą marki Miele
Nowa agencja reklamowa – Esperienza Creative Technology
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.10.2023
Dominika Czerwińska-Lemieszek dyrektorką sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” w regionie wrocławskim
26.10.2023
Zmiany personalne w Clear Channel Poland
26.10.2023
Do domu produkcyjnego Lucky Luciano Pictures dołącza Marta Berens
25.10.2023
Michał Wojak obejmuje stanowisko dyrektora Content Studio Burda Media Polska
25.10.2023
Michaił Fediukowicz na stanowisku performance marketing lead w Kerris
25.10.2023
Heima PR otwiera dział CareComm do komunikacji zaangażowanej społecznie
25.10.2023
Sylwia Kaska nową szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska
Oferty pracy

/
Wydarzenia
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.11.2023
IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
16.09.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.11.2023
13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
17.11.2023
semWAW – edycja startup
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.