Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY WIDEOMARKETING
Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?
Tomasz Teodorczyk
Dynamiczny rozwój YouTube to jedno z najważniejszych zjawisk w świecie mediów i marketingu w ostatniej dekadzie. W serwisie coraz liczniej zaczęły pojawiać się m.in. treści dziecięce. Humorystyczne wideo czy programy edukacyjne online stały się dla najmłodszych źródłem rozrywki i nauki. W ślad za tym zainteresowaniem pojawiły się też treści reklamowe. I co dalej? Jak zadbać, by przestrzeni zabawy i edukacji nie psuły nieodpowiednie materiały?
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Strategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmy
Remigiusz Jagusiak, Marek Kaczmarek
Jasno zdefiniowany i przemyślany plan marketingowy to klucz do osiągnięcia celów biznesowych. Strategia marketingowa nie stanowi jedynie zestawu narzędzi i taktyk. Jest kompasem, który kieruje firmę poprzez zawirowania rynkowe i gospodarcze, pomagając w osiągnięciu celów biznesowych i budowaniu trwałej wartości marki. Dla wielu liderów rozwijanie takich strategii stało się kluczowym elementem dającym wyróżnienie na tle konkurencji im samym oraz ich klientom.
Espresso
Dresiarz ma problem w spocie Otwartych Klatek
„Nie odpuszczaj przemocy” – kampania edukacyjna Antyprzemocowej Linii Pomocy
Wzrost świadomości ESG wśród Polaków, ale nadal daleko do czołówki światowej
„Zdrowie jako najważniejsza subskrypcja” – Nationale-Nederlanden z kampanią wokół profilaktyki onkologicznej
„Czytaj i wejdź do gry!” – NPRCz 2.0 promuje czytelnictwo z siatkarzami
Polacy coraz częściej zwracają uwagę na dobry stosunek jakości do ceny – badanie GfK TrendKey 2023
„Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie” – Bayer rozpoczyna kampanię Dicofloru
Uniqa z kampanią przeciwko hejtowi
Nastolatkowie wiążą szczęście z posiadanymi pieniędzmi – badanie Santander Bank Polska
Kryształowy Laudator – ruszył konkurs na najlepsze kampanie CSR/ESG
Maybelline New York z wirtualnym upiększaniem Warszawy
McDonald’s kontynuuje platformę komunikacyjną „Odkryj ukryty talent Maka”
Kampania produktów roślinnych „Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie”
Uruchomiono Nielsen One – nowe globalne rozwiązanie do cross-mediowego pomiaru oglądalności
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
19.10.2023
Alicja Górka-Pruszczak zastąpiła Stanisława Dojsa w roli rzecznika prasowego Volvo
19.10.2023
Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA jako członek Global Sustainability Council
18.10.2023
Jakub Sobczak nowym marketing & growth directorem Grupy Blix
Wydarzenia
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
24.10.2023
Mężczyźni o Mężczyznach – jak reagować na kryzys męskości, którego nie ma
17.11.2023
semWAW – edycja startup
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.