Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Strategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmy
Remigiusz Jagusiak, Marek Kaczmarek
Jasno zdefiniowany i przemyślany plan marketingowy to klucz do osiągnięcia celów biznesowych. Strategia marketingowa nie stanowi jedynie zestawu narzędzi i taktyk. Jest kompasem, który kieruje firmę poprzez zawirowania rynkowe i gospodarcze, pomagając w osiągnięciu celów biznesowych i budowaniu trwałej wartości marki. Dla wielu liderów rozwijanie takich strategii stało się kluczowym elementem dającym wyróżnienie na tle konkurencji im samym oraz ich klientom.
DESIGN EXPERIENTIAL MARKETING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Łączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case study
Jonasz Wiercioch
Ponad dwieście nadesłanych prac, zainteresowanie artystów z całej Europy, partnerstwo z Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, oddźwięk w mediach – to efekty konkursu Oknoplast For Art zrealizowanego przez producenta stolarki okiennej. Kierownik Działu Kreacji Marketingowej Grupy Oknoplast, Jonasz Wiercioch pisze o przebiegu i efektach przedsięwzięcia łączącego dwa zupełnie różne światy.
Espresso
WPP zapowiada połączenie agencji VMLY&R z Wunderman Thompson
Wzrost świadomości ESG wśród Polaków, ale nadal daleko do czołówki światowej
Kampania wizerunkowa „Masz to jak… w Żabce!” z okazji 25-lecia sieci
Answear.Lab namawia polskie media do dołączenia do #NoShameCoalition
Krzysztof Zalewski, Aleksandra Adamska i Kasix w reklamie marki Motorola
Centrum Nauki Kopernik z odświeżoną kampanią z influencerami
Znamy zwycięzców konkursu KTR 2023
Magenta Moments T-Mobile – nowe pozycjonowanie i nowy program lojalnościowy
Polacy są coraz bardziej eko – badanie GfK Green Gauge
#Hellendż, czyli kampania oranżady Hellena, w której należy pochwalić siebie
Mobile Vikings zachęca w kampanii do dialogu z seniorami
Kantar o obawach związanych z greenwashingiem
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.10.2023
Anna Domoń senior integrated communication managerką w LiquidThread
16.10.2023
Anna Nowak awansuje na stanowisko creative technology director w Dentsu Creative
Wydarzenia
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.11.2023 - 24.11.2023
Imagination Day 10
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
24.10.2023
Mężczyźni o Mężczyznach – jak reagować na kryzys męskości, którego nie ma
17.11.2023
semWAW – edycja startup
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.