Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Artykuł powstał we współpracy z firmą Kolporter
Jak skutecznie nagradzać klientów w programach konsumenckich?
Redakcja
Firmy i marki powinny dbać o jak najpełniejsze, wielozmysłowe i systematyczne kontakty ze swymi klientami. Z jednej strony mogą to być działania online (w tym mobile), z drugiej – budowanie doświadczeń offline w placówkach, sklepach czy przez kanały TTL.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY WYDARZENIA BRANŻOWE
Kryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznach
Janusz Sielicki
Światło dzienne ujrzy wkrótce jeden z największych raportów na temat współczesnych mężczyzn – „Looking At The Men. Mężczyźni o mężczyznach”. Przygotowały go firmy IRCenter, Kantar Polska oraz Adres:Media. Ogromna dawka wiedzy i danych, które czasami zaskakują. Bez nich marketingowa komunikacja kierowana do mężczyzn, o mężczyznach i z udziałem mężczyzn może zacząć wkrótce przypominać jedynie głuchy telefon.
Espresso
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2023
Ukazała się książka „Marketing historyczny” Wiktorii Czarneckiej – 17 października odbędzie się spotkanie autorskie
„What a Wonderful World” z Księżyca, czyli globalna kampania EDP
Powołano Radę Polskich Mediów
Monika Mrozowska ambasadorką Juice Plus+
„Dobrze, że możesz zamówić” – podkreśla Żabka Jush
Ekspercki audyt programów wyborczych #wyborczyUX
Cosmoss by Kate Moss nowym klientem agencji Warsaw Creatives
Platforma „Gdzie zamieszkać” z 10 statuetkami na Golden Drum International Festival of Creativity 2023
Rossmann w reakcji na Pandora Gate wycofuje produkty Team X
Cirque du Soleil tworzy własną sieć influencerów
Nowe prace Galerii Rusz – billboardy o wyborach
Tomasz Fornal nową twarzą w kampanii smartwatchy Huawei Watch GT 4
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) razem z europejską federacją producentów CFP-E włącza się w standaryzację zasad produkcji filmów reklamowych
Pan Benefit w kampanii employer branding Kauflandu
Polski Związek Głuchych i Group One zakładają agencję Unmute
Personalia
12.10.2023
Nowa szefowa działu komunikacji w Ceramice Paradyż – Magdalena Pohrybieniuk
12.10.2023
Olga Chełchowska nowym client service directorem w Walk Creative
11.10.2023
Dyrektor marketingu Soonly Finance, Piotr Mazan został wiceprezesem spółki
Wydarzenia
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
24.10.2023
Mężczyźni o Mężczyznach – jak reagować na kryzys męskości, którego nie ma
17.11.2023
semWAW – edycja startup
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail