Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARTECH SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
Sztuczna inteligencja w e-commerce: czy sklepy online stają się bezduszne, a klienci przewidywalni?
Martyna Woźniszczuk
Żyjemy w erze dynamicznego rozwoju technologii, wśród których sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence) zdecydowanie wiedzie prym. Staje się integralną częścią sukcesu wielu branż, w tym także branży e-commerce. Szeroko otwiera biznesom drzwi do nowej ery, oferując niezliczone możliwości rozwoju, ale i stwarzając wiele wyzwań.
CUSTOMER EXPERIENCE PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Artykuł powstał we współpracy z firmą Kolporter
Jak skutecznie nagradzać klientów w programach konsumenckich?
Redakcja
Firmy i marki powinny dbać o jak najpełniejsze, wielozmysłowe i systematyczne kontakty ze swymi klientami. Z jednej strony mogą to być działania online (w tym mobile), z drugiej – budowanie doświadczeń offline w placówkach, sklepach czy przez kanały TTL.
Espresso
Uniwersytet SWPS uruchomił kampanię profrekwencyjną: „Tu miała być reklama studiów, ale zdecydowaliśmy inaczej”
Meta ogłosiła wdrożenie narzędzi generatywnej AI dla reklamodawców
Suga z koreańskiego boysbandu BTS promuje projektor Samsunga
InPost sponsorem Tour de France
Handel i farmaceutyki dominowały na rynku reklamy we wrześniu 2023 – badanie GemiusAdReal
Mata w kampanii Adidas Originals
Frisco odświeża wizerunek nową kampanią i identyfikacją wizualną
Sharp kończy współpracę z Kanałem Sportowym
Klocki jako sposób na walkę ze stresem. Kampania Lego skierowana do dorosłych
„Chwytaj dżem Łowicz” – nowe hasło platformy komunikacji marki
Internetowa Dr.Max Drogeria z nową platformą komunikacji
Jan Frycz narratorem w spotach „Pudliszki. Smaczne i kropka”
Augmented reality w kampanii marki Bosch
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
9.10.2023
Piotr Tałaj nowym managing directorem VuFinder Studios
9.10.2023
Nowy manager ds. PR Grupy Amica – Eliza Orepiuk-Szymura
Wydarzenia
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
24.10.2023
Mężczyźni o Mężczyznach – jak reagować na kryzys męskości, którego nie ma
17.11.2023
semWAW – edycja startup
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.