Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY WYDARZENIA BRANŻOWE
Kryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznach
Janusz Sielicki
Światło dzienne ujrzy wkrótce jeden z największych raportów na temat współczesnych mężczyzn – „Looking At The Men. Mężczyźni o mężczyznach”. Przygotowały go firmy IRCenter, Kantar Polska oraz Adres:Media. Ogromna dawka wiedzy i danych, które czasami zaskakują. Bez nich marketingowa komunikacja kierowana do mężczyzn, o mężczyznach i z udziałem mężczyzn może zacząć wkrótce przypominać jedynie głuchy telefon.
MARTECH PRAWO SZTUCZNA INTELIGENCJA
Generatywna sztuczna inteligencja w branży marketingowej i reklamowej a prawo. Ciesz się korzyściami, ale czytaj drobny druczek
Maria Dymitruk, Daniel Kula
Zdarzyło ci się robić burzę mózgów nad kampanią reklamową lub optymalizować tekst pod wyszukiwarkę Google z pomocą ChataGPT? Budujesz identyfikację wizualną marki z wykorzystaniem generatorów grafik opartych na sztucznej inteligencji, takich jak Stable Diffusion? A może tworzysz treści na media społecznościowe z wykorzystaniem Jasper.AI? Albo oszczędzasz na sesjach fotograficznych (a znudziły cię banki twarzy) i teraz generujesz grafiki z postaciami w Midjourneyu? To świetnie, ale wiążą się z tym ryzyka prawne. Czy je znasz?
Espresso
Marka Lipton kończy współpracę z Kanałem Sportowym po żarcie Krzysztofa Stanowskiego
„Pomóż dzieciom, które cierpią przez wojnę” – SOS Wioski Dziecięce z kampanią na rzecz Ukrainy
Polacy biorą wyraźnie więcej leków i suplementów – raport Grupy Dentsu
Duża część młodych Polaków spędza przed smartfonem ponad 6 godzin dziennie. Badanie Huawei
Ukazał się raport IAB Polska „Jakość reklamy cyfrowej”
Tomasz Kot śpiewa „Strofki Blika”
Film Sylwestra Wardęgi wstrząsnął YouTubem. Blisko 80 tys. publikacji na temat Pandora Gate w trzy dni
Banki Żywności zbadały problem niedożywienia i głodu w Polsce
Interia startuje z nową odsłoną kampanii „Pomiędzy”
Postawy konsumentów wobec metaverse – raport Mastercard
Marka Nuja wybiera do współpracy agencję Magnifico
Wydarzenia
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
26.08.2024 - 27.08.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
24.10.2023
Mężczyźni o Mężczyznach – jak reagować na kryzys męskości, którego nie ma
17.11.2023
semWAW – edycja startup
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.